۴۴۴۹۳۴
۲۹ نظر
۵۰۰۴
۲۹ نظر
۵۰۰۴
پ

حقوق بازنشستگان حداقل‌ بگیر افزایش می یابد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پیش بینی بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان گفت: افزایش حقوق ۱۰ درصدی در سال آینده اعلام شده است و تصور می کنم برای حداقلی بگیران بازنشسته کشوری همانند امسال ۲۰ درصد افزایش حقوق داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پیش بینی بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان گفت: افزایش حقوق ۱۰ درصدی در سال آینده اعلام شده است و تصور می کنم برای حداقلی بگیران بازنشسته کشوری همانند امسال ۲۰ درصد افزایش حقوق داشته باشیم.

علی ربیعی در حاشیه مراسم قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان کشوری با اشاره به پیش بینی بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان اظهار کرد: امسال نیز به حقوق بازنشستگان به صورت پلکانی از ۱۲ تا ۲۰ درصد افزوده شد.

وی افزود: افزایش حقوق ۱۰ درصدی در سال آینده اعلام شده است و تصور می کنم ما برای حداقلی بگیران همانند امسال ۲۰ درصد افزایش حقوق داشته باشیم. پیش بینی ما بازنشسته شدن ۴۰ هزار نفر بود در حالی که امسال ۵۶ هزار نفر بازنشسته شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فراهم شدن امکان خرید سهام شرکت بیمه ملت از سوی بازنشستگان کشوری اشاره کرد و گفت: بازنشستگان در سود سهام این شرکت سهیم می‌شوند و هزینه خرید سهام به صورت وام قرض الحسنه اعطاء و ماهانه از حقوقشان کسر می شود. امیدواریم بازنشسستگان در سود سایر شرکتهای خوب و پربازده ما سهیم شوند.

ربیعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این امکان برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز فراهم خواهد شد یا خیر؟ گفت: در حال بررسی چند بنگاه اقتصادی برای این امر هستیم.

وی در ادامه به اعلام جزئیات غربالگری آلزایمر پرداخت و اظهار کرد: برای کودکان غربالگری شنوایی و بینایی انجام می شود و غربالگری ژنتیک را نیز در برنامه ششم گنجاندیم و برای سالمندان غربالگری آلزایمر را در دستورکار قرار دادیم. آلزایمر در حال تبدیل به یکی از بیماری های رایج است و یک خانواده را فلج می کند. غربالگری آلزایمر به صورت آزمایشی از یکی دو مرکز در تهران شروع شده است و سازمان بهزیستی مکلف شده به همراه صندوق بازنشستگی کشوری این برنامه را پیش ببرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بتدریج در سال ۹۶ پوشش بیشتری خواهیم داد تا از طریق نظام ارجاع افراد پرخطر و در معرض را که شناسایی می شوند وارد پروسه درمان کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      چرا حقوق خودتون رو چند میلیون بالا میبرید ولی بازنشسته ها رو ده درصد خجالت بکشید چند سال زحمت کشیده حالا بازنشست شده

    • بدون نام

      باسلام،پس متولی حقوق بازنشستگان زحمت کش و حداقل بگیر نیروهای مسلح کدوم ارگانه؟؟!!!!! درشان و شئونات این قشر زحمتکش نیست که با چندسر عائله اونم جوانای بیکار در خانواده این حقوق کم کفاف زندگیشونو نمیده!!!!

    • بدون نام

      پیشنهاد بنده اینه در شرایط حال حاضر که امکان بکارگیری جوانها جهت اشتغال وجود نداره،دولت با افزایش متعارف خقوق بازنشسته ها این فاصله درآمدی و هزینه های سربار خانوار را کاهش داده و کمک حال هزینه های تحمیلی ناشی از بیکاری جوانها در خانواده باشه

    • بازنسشته

      ببخشید ماپلکانی نمیخواهیم خودتان بگیری بقیه مهم نیست

    • عباسی

      بازنشسته سال۸۴هستم بایک میلیون چهارصدهزارتومان حقوق چه کنم؟

    • اسی

      حد اقل بگیرای شاغل چی؟؟؟
      عایا حداقل بگیرای شاغل آدم نیستن؟؟؟
      عایا با چندر غاز حقوق زیستن کار خوبیست؟؟؟؟؟
      عایا اساتید تصمیم گیرنده میتوانند با ماهی زیر یک تومن اجاره خانه و دو بچه محصل را اداره کنند؟؟؟؟؟
      پاسخ به سوالات بالا در نشست خبری هیچ شبی از شبکه

    • کمره

      جان مادر انفدر حاشیه درست نکن اگر بفکر بازنشتگان هستی حقوق انها انقدر دیر. نیاندازات ایروز سه روز یه روزشش روز هی انر ا دیر تر وهمش سمت عقب می رود چرا.

    • بدون نام

      وزیر )
      هرچه میخواهد دل تنگت بگو

    • بازنشسته

      شب یلداست هنوز حقوق بازنشسته ها داده نشده واقعا خسته نباشید ده در صد اضافه هم دردی ازما دوا نمیکنه برای یکبارم که شده حقوق بازنشستگان را هم مثل حقوق های خودتان اضافه کنید .......

    • محمد حسین

      حقوق بازنشستگان را پله کانی و نردبانی و قطره چکا نی و به مثقال میدهند لیکن حقوقهای خود و مدیران را میلیارد ی و به خروار و به پله برقی و آسانسوری میدهند بطوریکه حقوق یک ماهه آنها برابر با کل حقوق سی ساله ماست تازه هم ادعا دارند که فی سبیل الله و جهادی خدمت مقدس و خادمی میکنند این که خادمی نیست اسم این هست عوام‌فریبی .....

    • رضا

      .... چرا زمان اخذ سهم بیمه این تفاوت را قایل نمیشوید و حالا هر کس بیشتر بیمه داده باید حقوقش کمتر اضافه بشه این چه عدالتی است ؟؟؟

    • بدون نام

      یه عزیزی نوشته «من بازنشسته با حقوق یک‌میلیون‌وچهارصد چه کنم.»
      باز خوش به حالت، یکی بگه من بازنشسته با حقوق نهصدهزار تومن چه کنم؟!

    • بدون نام

      پس این همه بوق وسرنای پنجاه درصدی واینکه باید اختلاف بازنشسته باشاغل حداقل بیست درصد وحداکثر سی درصد باشدچی شد

    • بدون نام

      چرا بین سپاه و ارتش اینهمه تفاوت وجود دارد..

    • ساعی

      نمیدونم چراتمام کارهای این دولت احمقانه است خوب مومن همه نسبت به سوادوتخصصی که دارندحقوق میگیرندپس چرامابه موقعش زحمت کشیدیم درس خوندیم مسئولیت سنگینتری رو درزمان خدمت پذیرفتیم که راحت باشیم ثانیا پس چرا حقوق خودشون که به علت مدیریت سطح بالایی که دارندوسر به فلک میکشه کاهش نمیدند.

    • بدون نام

      ای خدا لعنت کنه شما مسئولین رو ک اینقد مردما اذیت میکنید

    • بدون نام

      اعتبار اضافه حقوق را بالسویه بین باز نشستگان سرشکن کنید حاقل سال اینده تفاوت حقوق سال های مختلف باز نشستگی برای هر گروه همسان اضافه تر از این نشود.

    • بدون نام

      وقتى خط فقر ٣الى٣/٥ ميليون تومان اعلام مى گردد شكى نيست كه حقوق ١/٥ ميليون تومانى مى بايست اضافه شوداما تفاوت حقوقهاى بازنشستگى بعلت تحصيلات بالاتروسابقه كاربيشتروپرداخت حق بازنشستگى بيشترودرنهايت بازنشسته سالهاى اخرميباشندكه نسبت به ديگرافراد بازنشسته جوانترو ازافراد تحت تكفل وهزينه بيشترى درحال حاضر برخوردارهستند لذاپلكانى از عدالت بدوراست بنابرين پيشنهاد ميگردد تايك سقف حقوق ثابت حداقل براى همه بازنشستگان مساوى وسپس بالاتر ازان برابرنرخ تورم واقعى به اضافه مقدارافزايش حقوق شاغلين همطراز در طول سال درنظر گرفته واعمال گردد تاازحداقل معيشت زندگى برخوردارباشند

    • بدون نام

      الان که شب یلداست دولت کفگیر وته دیگ هنوز حقوق بازنشستگان کشوری را نریخته است.ً.........فرهنگی بازنشسته

    • بدون نام

      شاغلان حداقل بگیر آدم نیستند دیگه؟؟!من کارمند رسمی سازمان صنعت معدن هستم و حقوقم 800هزارتومنه !!! کارگران و بازنشستگان هم خدا بهشون رحم کنه چون میدونم اونها هم اصلا وضعیتشون خوب نیست.دولت باید 3قشر کارمندان و کارگران و بازنشستگان رو از نظر حقوق و درآمد آسوده خاطر کنه.ولی آقای روحانی شما راحت بخواب که بازنشستگان و کارمندان حداقل بگیر بیدارند!

    • بدون نام

      30 سال بیشترین تاثیرات درسی و اخلاقی را در دانش آموزان بوجود آوردم و گاهی تا پای مرگ برای دانش آموزان تلاش کردم الان یک و پانصد بازنشستگی میگیرم. کسانی بودند که حتی یک روز کلاس نرفتند و با ترفند های چاپلوسانه دو برابر من بازنشستگی میگیرند.کارگران بیشترین زحمت را میکشند مدیران بیشتر حقوق را .

    • عباس گلدوست

      به جای دروغ در مورد افزایش مقدار کمی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران بروید معنی جدیدی هم برای عدالت پیدا کنید که چگونه یکی هشتصد میلیون و دیگری ششصد هزار تومان حقوق بگیر دولت است .

    • سید مهدی

      تا زمانیکه در هر حرفه و مسیولیتی افراد کارکشته و متخصص بکار گماشته نشوند و اینگونه افراد یا از کشور کوچ میکنند و یا به سایر مشاغل مانند شغل شریف دلالی و مسافر کشی و... میپردازند نمیتوان انتظار زندگی بهتری داشت. من بعنوان بازنشسته تامین اجتماعی از مسئولان تمنی میکنم این حاتم بخشی ها ( 10% افزایش حقوق در سال دیگر) را بعنوان سورپرایز پیش خود نگهدارند و فاش نکنند . تجربه سالیان دراز پیش نشان داده است که با اعلام اینگونه اخبار موهوم و نسنجیده در همه جا بخصوص کسبه شریف بطور خود جوش و ناگهانی قیمت های کالاهای خود را بصورت نجومی افزایش میدهند بطوریکه افزایش 200 در صدی حقوق های ما باز نشستگان هم پاسخگو نیست !

    • شیبا

      واقعاکه.....

    • بدون نام

      پس چراهیچوقت نظرمنونمیزارین؟

    • عماد

      دولتمردان گناه دارند این درصد اضافی روی حقوق خودشان بزارند کارمندان شکمشان را س مبندند امریکا ایران را تحریم کرد دولمردان تزویرو امید این ملت اسررا تحریم میکنند وای اگر خامنه ای حکم جهاد دهد

    • مهدی خسروی

      یکی راه میرود زکسب غذا
      یکی را میرود زهضم غذااااا

    • اوس تقی بازنشسته

      عزیزان بازنشسته توکلتان بخداباشد زیرا هرچه کاشته ایم الان درو میکنیم مسؤل سرنوشت وسرانجام هرکسی خودش است . پس کاسه کوزه هارا سردیگران نشکنیم .

    • بهروز

      آخرآقای نوبخت خان توکه خودحقوق چندده میلیونی میگیری ودرتامین زندگیت وسفرهای خارجی خودوخانواده ات مشکلی نداری میدونی امروزگوشت گرم قرمزکیلویی چنده؟تو که بااطمینان می ایی جلوی دوربین خبرنگاران ومیگی تورم تک رقمیه میدونی گوشت مرغ هورمونی چنده ؟به استحضاربرسانم گوشت قرمزبراساس خبرتلویزیون 50هزاروگوشت مرغ هورمونی بی طعم 8700تومان .یعنی اینکه ازپارسال تاالان روی این دوقلم حداقل 18درصداومده .پس آنوقت بااین حساب بازنشستگان نیروهای مسلح سرشان رابزارن زمین بمیرن البته آنهایی که کمترازیک میلیون حقوق میگیرن..کمی هم به دوربرتان نگاه کنیدوخجالت بکشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج