اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۵۵۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

وزیر دفاع جدید آمریکا معرفی شد

فرماندار سابق ایالت «نبراسکا» در نهایت پس از مواجهه با چالش‌های فراوان، موفق به کسب رأی اعتماد از سنا و جایگزین وزیر دفاع سابق این کشور شد.

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق ایالت «نبراسکا» در نهایت پس از مواجهه با چالش‌های فراوان، موفق به کسب رأی اعتماد از سنا و جایگزین وزیر دفاع سابق این کشور شد.

«چاک هیگل» روز سه‌شنبه، در جلسه رأی اعتماد سنا حاضر شد و با حمایت ۴ تن از سناتورهای جمهوری‌خواه، موفق به جایگزینی «لئون پانتا» وزیر دفاع سابق آمریکا شد.

سنا آمریکا پس از یکی از طولانی‌ترین و تلخ‌ترین جدال‌ها برای دادن رأی اعتماد، در نهایت روز گذشته، «چاک هیگل» را بعنوان وزیر دفاع کابینه «باراک اوباما» برگزیدند.

وزیر دفاع جدید آمریکا معرفی شد

بر اساس این گزارش، سناتور سابق ایالت نبراسکا و یکی از کهنه‌سربازان جنگ ویتنام هم‌اکنون بعنوان رئیس‌ پنتاگون برگزیده شده است و با چالش‌هایی چون جنگ افغانستان و همچنین هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا که به تازگی بحث‌های داغی را در آمریکا به وجود آورده است، روبرو است.

جمهوری‌خواهان پیشتر به دلیل مواضع پیشین هیگل درباره ایران و مخالفت وی با برخی از اعمال‌ فشارها علیه ایران و همچنین موضع وی در خصوص اسرائیل، به شدت با نامزدی وی برای اداره پنتاگون مخالف بودند.

در جلسه روز گذشته سنا، تنها ۴ جمهوری‌خواه با رأی خود به پیروزی نهایی هیگل کمک کردند و این در حالی است که حزب «تی پارتی» یکی از شاخه‌های جمهوری‌خواهان از «ران پائول» سناتور کنتاکی حمایت کردند زیرا او یکی از منتقدان هیگل بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج