adexo3
۴۴۵۵۸۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شورای سیاستگذاری اصولگرایان تشکیل می‌شود

عضو جامعه روحانیت مبارز می‌‌گوید: اگر یک شخصیتی مثل آقای عسگراولادی را پیدا کنیم که دارای وزن، اقتدار و مقبولیت نزد امام و رهبری باشد او را به عنوان ریش سفید می‌پذیریم.

خبرآنلاین: عضو جامعه روحانیت مبارز می‌‌گوید: اگر یک شخصیتی مثل آقای عسگراولادی را پیدا کنیم که دارای وزن، اقتدار و مقبولیت نزد امام و رهبری باشد او را به عنوان ریش سفید می‌پذیریم.

احمد سالک کاشانی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران از سختی تصمیم‌گیری جمعی میان اصولگرایان گفت. بخش هایی از این گفتگو را در ادامه بخوانید؛

یک دیدگاه می گوید که یک شخصیت غیرروحانی ریش سفید اصولگرایان شود.

خدا آقای عسگراولادی را رحمت کند. اگر یک شخصیتی مثل آقای عسگراولادی را پیدا کنیم که دارای وزن، اقتدار و مقبولیت نزد امام و رهبری باشد چرا نپذیریم. حرف آقای عسگراولادی خیلی قاطع بود. می آمد نظرش را به آیت الله مهدوی کنی و دیگران می گفت "این کار شود مفید است". آقایان هم می پذیرفتند چون او را صاحب نظر و شخصیت وزین می دانستند. الان چنین کسی را می شناسید معرفی کنید.

چهره هایی مثل آقایان لاریجانی، حدادعادل، ولایتی و قالیباف هر کدام روی بخشی از اردوگاه اصولگرایان نفوذ کلام دارند حتی آقای جلایی پور صحبت کرد و گفت اصولگرایان برای اینکه نظم تشکیلاتی خود را پیدا کنند باید در خانه آقای ناطق را بزنند. یعنی اصولگرایان شخص وزین کم ندارند.

شخصیت کم ندارند ولی هماهنگی شان کم است. با مجتهد کار کردن سخت است.
تشکیلات پذیری مهم است تشکیلات با نظر چه کسی؟

همین چهره های اصولگرا نمی توانند شورای عالی سیاستگذاری تشکیل دهند؟

می توانند مشکلی ندارد یعنی کسی مانع آنها نیست الان هم تلاش جامعه روحانیت مبارز آن است که اینها را جمع کند و به یک جمعی که همه آنها را قبول داشته باشند. این کار جامعه روحانیت بسیار مثبت و مفید است خود آقایان هم به این نتیجه رسیدند که باید این کار را کنند منتها خودشان باید به یک نقطه ای برسند.

یعنی شورای عالی سیاستگذاری اصولگرایان تشکیل شود؟

تشکیل شود ما مشکلی نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اصول گرایان زیاده خواهی را کنار بگذارند شورای سیاست گذاری را تشکبل بدهند و بیش از این ابرو ریزی نکنند هر کسی خودش من نگیرد زیاده خواهی هم دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج