adexo3
۴۴۵۷۸۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

قیمت گوشت به مرز ۴۰ هزار تومان رسید

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کمبود شدید دام در بازار و افزایش قیمت این نوع گوشت خبر داد و گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر اقدام به واردات و تنظیم بازار کند.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کمبود شدید دام در بازار و افزایش قیمت این نوع گوشت خبر داد و گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر اقدام به واردات و تنظیم بازار کند.

علی اصغر ملکی شرایط بازار گوشت گوسفندی را بسیار نامطلوب عنوان کرد و اظهارداشت: در بازار اصلا دام یافت نمی‌شود و ما با افزایش قیمت گوشت مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر، در هر هفته قیمت گوشت گوسفندی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته است، افزود: از روز شنبه تاکنون نیز قیمت گوشت گوسفندی ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته و با شرایطی که وجود دارد به احتمال زیاد، این کالا گران‌تر می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه به مغازه دار بین ۳۴ تا ۳۵ هزارتومان و عرضه به مشتری بین ۳۸ تا ۳۹ هزارتومان است.

ملکی درباره دلایل شرایط به‌وجود آمده نیز توضیح داد: همیشه وقتی در این فصل از سال و با نزدیک شدن به انتهای سال، عرضه دام کم می‌شود؛ بنابراین ما نیاز به واردات داریم تا شرایط بازار بهبود یابد و اوضاع بدتر نشود.

وی افزایش قیمت دلار را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: همین مساله باعث شده قاچاقچیان برای خروج غیرقانونی دام از کشور انگیزه زیادی پیدا کنند و قاچاق زیاد شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید توجه جدی به مساله واردات برای تنظیم بازار داخلی داشته باشند، افزود: مدتی قبل، دولت اقدام به واردات گوشت از آسیای میانه کرده بود که درحال حاضر به دلیل شرایط نامطلوب جوی و ایجاد یخبندان در جاده‌ها، حمل و نقل سخت شده و روند واردات کند شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      ما الان حدود 3 ماه که گوشت گوسفندی رو با بدبختی و صف وایسادن کیلویی42 میگیریم ،اونوقت شما تازه یادت افتاده...

    • هی روزگار

      تورم تک رقمی هست مهم اینه...اولین نفری باشید که در مورد این خبر نظر میدهید گوشت اگر کیلویی 300هزار هم بشه برای ما فرقی نداره چون ما پول نداریم که بخریم..تو را من چشم در راهم...توانا بود هر که دانا بود...دو ماهه اجاره ندادم...باز باران با ترانه....اصلا فکر کنم حالم خوش نیست....اقا ببخشید گرم خونه خاوران کجاست....

    • بدون نام

      دلار ۴۰۰۰ هزار تومان! گوشت ۴۰۰۰۰ هزار تومان! برنج کیلویی ۱۶۰۰۰ هزار تومان! و....!!؟ عجب اقتداری.!!!!!؟؟؟؟

    • خاسر

      روحانی سرت سلامت،مردم ولش.

    • بدون نام

      پدروملتو میخوان دربیارن ک اوردن تمام

    • بدون نام

      پس این وزیر کشاورزی چه میکنه

    • حمید

      دلیل اصلی گرانی گوشت نبود دام هست من رفیق دامدار دارم تا 5سال پیش 1000 راس گوسفند داشت الان رسیده به 150 راس به خاطر هزینه های کمرشکن زندگی چند سال اخیر خیلهای دیگه هم کلا ورشکست شدن دوست میگه من اماری که از سایر دامدارهای که مشناسم گرفتم تواین چند سال 17000 راس دام مولد از بین رفته فقط از یک منطقه کوچیک کل ایران هم همین بساط هستش

    • بدون نام

      گوشت قرمز و سفید وتخم مرغ ولبنیات و.... نخورید مجبور که نیستید

    • مصطفی

      اخبار اقتصادی که نیست!
      اخبار وحشت است.
      با این اخبار اقتصادی وحشت را به دل مردم بدبخت ایرانی میندازید. خواهشا تیترش رو عوض کنید بنویسید اخبار وحشت
      دلار گرون شد
      برق گرون شد
      آب گرون شد
      یارانه ها رو قطع می کنن
      گوشت گرون شد
      همه چی گرون شد.

    • عبدالله

      تاحالاادعامیشدهیچ کمبودی نیست وصادرات دام برای اربابان عرب ازاضافات دام است حالامیگویددولت هرچه زودتردام واردکنند پیداکنیدپرتقال فروش را

    • هادی

      من ۶ ماهه دارم گوشت کیلویی ۴۰ تومان میخرم خدا پدرتو بیامرزه . چرا میگن تورم تک رقمی شده اما افزایش قیمت داریم؟ یه جای کار میلنگه

    • بدون نام

      جلو صادرات بگیرید

    • بهروز

      دو سالی میشه که گوشت نخریدم
      دیگه یادم نمیاد گوشت چه مزه ای است

    • بدون نام

      اقاویاخانم سانسورچی سلام صبح یک مطلبی نوشتم سانسور شد ومطلب منو انعکاس ندادین ولی الان میبینم تبعیض قائل میشوین.چرا؟!!!تازه پستایی که انتخاب شده بدتر از پست منه اگر وصل به یک جریان خاص هستید بفرمایید ما هم بدونیم....اگر این مطالب رو نوشتم بزاری میام میزارم زیر گوشت خداییش از اینکه مظلوم نمایی کنی..خجالت بکش انقدر ترسو نباش فحش که ندادیم یا اسم شخصی رو نبردیم که پست نمیزاری

    • دامدار

      افزایش قیمت دوتا دلیل داره. 1. هزینه های زیاد پرورش دام که دامدارها رو بیچاره کرده و به ناچار یا تعداد دامشون را کم کرده اند یا کلا دامداری را تعطیل کرده اند 2.وجود دلال. دلالان از یک طرف با بالا بردن قیمت اقلام مورد نیاز دامداران باعث اعمال هزینه های کمرشکن بر دامدارانه بیچاره شده اند و از طرف دیگر محصولات دامی را با قیمت پایین از دامدار خریداری و با قیمت بالایی به مصرف کننده تحویل میدهند. من خودم دامدار هستم هر افزایش قیمتی سودش به جیبه دلالان میرود. از ما دامداران با قیمت پایین خریداری میشود. شیر را از دامدار کیلویی هزار و صد تومان خریداری و بعد از 6 ماه با التماس پول دامدار را می دهند. از طرف دیگر همین شیر با قیمت بالایه کیلویی 2000 تومان به دست مصرف کننده میرسد. واقعا باید تاسف خورد .....

    • محمد

      والا من خریدم شب یلدا کیلو55بود دروغ هم حدی داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج