۴۴۵۸۸۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

وزیر بهداشت بار دیگر به تلویزیون می‌رود

وزیر بهداشت پس از آخرین حضور خود در برنامه تلویزیونی «ثریا» که با حاشیه‌هایی همراه بود، بار دیگر به برنامه «دست خط» شبکه پنج سیما دعوت شده است تا از چگونگی تدوین طرح تحول سلامت، ضعف‌ها و قوت‌های آن و موانع موجود برای اجرای این طرح سخن بگوید.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت پس از آخرین حضور خود در برنامه تلویزیونی «ثریا» که با حاشیه‌هایی همراه بود، بار دیگر به برنامه «دست خط» شبکه پنج سیما دعوت شده است تا از چگونگی تدوین طرح تحول سلامت، ضعف‌ها و قوت‌های آن و موانع موجود برای اجرای این طرح سخن بگوید.

وزیر بهداشت در این برنامه درباره چگونگی پزشک شدن خود، حضور در صحنه مبارزه علیه رژیم پهلوی، آشنایی با مقام معظم رهبری در مشهد، چرایی رها کردن جهاد سازندگی در سال ۶۲، حضور در جبهه‌ها و مجروحیت خود، حضور در دولت یازدهم و چگونگی پذیرش پیشنهاد رییس جمهور سخن خواهد گفت.

دکتر هاشمی در این برنامه وجوهی خاص از زندگی شخصی خود را بازگو خواهد کرد. علاقمندی خود به هنر بازیگری و چگونگی شرکت در کلاس فن بازیگری یکی از بازیگران نامدار در مشهد از جمله سخنان وی است. وزیر بهداشت همچنین در این برنامه ضمن تشریح خطای پزشکی در درمان عباس کیارستمی به آخرین مراحل رسیدگی به این تخلف اشاره و آن را تشریح خواهد کرد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی در این برنامه از جلسه خاص خود با مهران مدیری و ناگفته‌های آن درباره ساخت سریال «در حاشیه» هم سخن خواهد گفت.

«دست خط» هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۱۹ به تهیه‌کنندگی و اجرای محمد حسین رنجبران از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن هم جمعه‌ها ۹ صبح و یکشنبه‌ها ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

روز گذشته هم رییس سازمان صداوسیما با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار داشت؛ رییس صداوسیما در این دیدار از حمایت همه جانبه رسانه ملی از نظام سلامت برای بالا بردن سطح سلامت مردم خبر داد.

علی عسکری در بخشی دیگر گفت: نقد رسانه نسبت به برخی سیاست‌ها مبتنی بر نقد منصفانه و سازنده است و لذا آمادگی داریم اگر جایی اشکالی وجود دارد آن را برطرف کنیم. من نقدهای مربوط به رسانه ملی را مطالعه می‌کنم و اگر منصفانه و با رویکرد سازنده باشد، آن را به مدیران ارجاع می‌دهم که به آن توجه کنند چون چنین نقدهایی را سازنده می‌دانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      باسلام. خواهش میکنم این پیام رو به جناب وزیر برسونید.
      خواهشا این دفعه یه مقدار که نه بیشتر راجع به کارانه ها و اضاف کار های پرستاران صحبت کنید بگید تکلیف چی میشه. راجع به اینکه با توجه ب اینکه نیرو پرستار کم دارین چرا باید بیمارستانها بیان واسه استخدام فقط درخواست هشت نفر بکنند؟؟ چرا پرستاران طرح اینقدر در حقشون اجهاف میشه بومی شهر خودشونن اما استخدامشون نکردم علی رغم اینکه در ازمون به حد نصاب رسیده اما بخاطر خانواده عزیزان و تاج سران شهدا و ایثارگران حقشون ضایع شده. این خانواده ها جاشون روی سرما هست اما باید جوری برنامه بزارن مثلا ۱۰۰نفر جا مختص ایثار گران جدا بزارن ۲۰۰نفر هم بیان جدا گانه بدون دخالت سهمیه واسه بقیه بزارن که حقشون ضایع نشه. اقای هاشمی خواهشا توجه کنید به این مساعل بیاین از نیرویی که توی بیمارستان
      خودش یک سال طرح رو گذرانده استخدام کنید نه از بیرون. البته زیاد امیدی نیست که جناب وزیر این حرفارو ببینه و شما دوستان به گوشش برسونید اما ی تیری هست توی تاریکی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج