اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۶۰۲۴
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

نعمت زاده: لوازم خانگی داخلی گران نشده

باوجود افزایش قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی و تایید این موضوع از سوی اتحادیه‌های تولید و فروش، وزیر صنعت، معدن و تجارت افزایش قیمت را برای لوازم خانگی داخلی منتفی دانست و گرانی لوازم خانگی خارجی را نیز متاثر از کالاهای قاچاق عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ محمدرضا نعمت‌زاده امروز - چهارشنبه - در حاشیه افتتاح کمپین بانوی ایرانی- خرید کالای ایرانی (از یلدا تا نوروز) گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی خارجی مربوط به افزایش نرخ دلار نیست و این موضوع به قاچاق کالا بر می‌گردد. چندی پیش افرادی به سمت خرید و فروش کالا و لوازم خانگی خارجی به صورت کالای قاچاق رفتند که بعد از برخورد با این پدیده و کاهش عرضه این کالا در بازار این دسته محصولات و کالاهای خارجی با افزایش قیمت روبرو شدند که این به صورت مقطعی بود و وضعیت به حالت عادی برگشته است.

وی همچنین با بیان اینکه تمرکز ما روی تولید کالای ایرانی است و علی رغم اظهارات رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی که افزایش پنج تا شش درصدی لوازم خارجی را تایید کرده بود، اضافه کرد: لوازم خانگی ایرانی در سطح بازار افزایش قیمت نداشته است و باید مردم برای تقویت این حوزه به سمت خرید کالای ایرانی حرکت کنند.

بانک‌ها از طرح کارت اعتباری استقبال نکردند

نعمت‌زاده در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت طرح کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی گفت: زمانی که طرح کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی مطرح شد سود تسهیلات بانکی حدود ۲۱ درصد بود که با نرخ سود تعیین شده در طرح کارت‌های اعتباری خرید کالای داخلی چند درصد تفاوت داشت و بانک‌ها نتوانستند با توجه به منابع مالی موجود مابه‌التفاوت سود بانکی این طرح را تامین کنند برای همین تلاشی در ترویج این طرح انجام ندادند که در نهایت موجب عدم استقبال مردم از این طرح شد.

وی افزود: در عین حال طرح‌های دیگری از کارت اعتباری خرید کالا از طرف بانک مرکزی تعریف شده که جزئیات آن را ندارم اما در حال انجام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گران نشده..بلکه گران و بی کیفیت بوده...

    • بدون نام

      جناب اقای وزیر لطف
      فرمایند به قیمتهای مواد اولیه لوازم خانگی نیز توجه فرمایند

    • بدون نام

      این وزیر خوابالو از همه چیز بی خبر است !!!!!

    • ج م

      جناب اقای وزیر لطف فرمایند به قیمتهای مواد اولیه لوازم خانگی نیز توجه فرمایند هر روز بالا میرود ولی به علت رکود هیچ کس جرات نمی کند یک ریالی روی محصولات بیاورد

    • بدون نام

      باز دروغ

    • بدون نام

      نگاه به جیب خودت نکن قدرت خرید مردم اومده پایین چرا باور ندارید

    • الهام

      لوازم خانگی ایرانی و چینی بدرد خودتون میخوره با این جنس های بنجالتون

    • کوروش

      خدا .............حرفهایش نشان میدهد حتی سرش را از پنجره اتاق کارش بیرون نیاورده.چون نه از قیمتها ونه از کیفیت محصولات مختلف صنعتی وغیر صنعتی تولید داخل خبر دارد.بیچاره ما مردم ایران..........چه عاقبت تلخی داریم.

    • irani

      آقای وزیر خودم تو بازارم چرا الکی میگی گرون نشده خیلی گرون شده!!!!!

    • اسماعیل

      اقای نعمت زاده ،اقای نعمت زاده ،اقای نعمت زاده ،داداش ،داداش،اقای نعمت زاده ،ای بابا اقای نعمت زاده پاشو دیگه ،پاشو.
      اقای نعمت زاده اگه خوابی بیدار شو . خودش اینقدر گرونه تا ده سال دیگه هم اضاف نشه قیمتش باز هم گرونه
      یا مردم خوابن یا شما خوشی

    • علی

      باز این وزیر از همه جا بیخبر و خواب آلود میخواد ملت را بخندونه.آفرین به ایشون که صنعت مونتاژکاری خودرو را آباد کرد و حالا خبر نداره که قیمت لوازم خانگی تا به حال ده ها برابر شده است.... آفرین به نعمت زاده که همش جوک میگه همیشه میخندونه.

    • خوابالووووووو

      ای خوابالوووووو بگیر بخواب از صبح تا شب.خوابالو تو صاحب شرکتها و کارخانه های زیادی هستی و با تولید لوازم به درد نخور معلومه باید طرفداری کنی تا پولها بسوی تو سرازیر بشه.ثروتی که داری برای ده هزار سال تو را تامین خواهد کرد پس اینقدر حرص دنیا را نخور که دنیا دو روزه و فردا به خاطر دروغهایت باید جواب پس بدی اون دنیا.

    • سعید

      خیلی باحاله

    • بدون نام

      پیر شدی پدر جان ...

    • سامان قدرتی

      امسال نام گذاری ایرانی کالای ایرانی بخر ...تاسف..کیفیت صفر...توهین فروشنده های سطح شهر رشت واقعا من دیگر سمت کالای ایرانی نخواهم رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج