اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۶۱۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

عیدی فرهنگیان شاغل و بازنشسته واریز شد

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت «عیدی» فرهنگیان شاغل و بازنشسته خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت «عیدی» فرهنگیان شاغل و بازنشسته خبر داد و گفت: اضافه تدریس فرهنگیان تا پایان دی ماه پرداخت شده است و پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز در حال پیگیری است.

علی فرهادی اظهار کرد: عیدی شاغلان و فرهنگیان سراسر کشور پرداخت شده و اموش و پرورش در این خصوص بدهی به فرهنگیان ندارد. همچنین اضافه تدریس فرهنگیان نیز که مربوط به ماه‌های آبان، آذر و دی‌ماه بود نیز به طور کامل پرداخت شده است.

وی درباره پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی نیز گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در هر دستگاه منوط به تامین اعتبارات مربوط به آن است و آموزش و پرورش نیز شامل این قانون می‌شود که رییس جمهور و دولت پیگیر این موضوع هستند و مقرر شده بخشی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان امسال و بخشی نیز اوایل سال ۹۲ پرداخت شود.

به گفته فرهادی، آموزش و پرورش حقوق اسفندماه فرهنگمیان را نیز در موعد مقرر پرداخت خواهد کرد و هیچگونه کمبودی از لحاظ منابع مالی برای حقوق اسفندماه وجود ندارد.

وی درباره عدم پرداخت حق‌الزحمه معلمانی که در برگزاری امتحانات نهایی حضور داشتند نیز گفت: این مطالبه معلمان با توجه به فرایند جمع‌آوری لیست و محاسبه و تامین منابع آن در سال ۹۲ پرداخت خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      با عرض سلام، البته شاید ما جزو فرهنگیان نیستیم ولی در آموزش و پرورش کار می کنیم و تا به حال نه عیدی دریافت کرده ایم و نه اضافه کار هایمان را(نیروهای قراردادکارمعین آموزش و پرورش)

    • بدون نام

      تا حالا که هیچ چیزی واریز نشده

    • بازنشسته

      تا حالا که از پرداخت پاداش بازنشستگان خبری نیست شاید این هم به سرنوشت پاداش پایان خدمت فرهنگیان دچارشده .

    • یک فرهنگی

      من امسال مهر بازنشسته شدم .پاداشی به ما هنوز ندادند .و حتما میدونید که اگر همین امروز هم پاداشو بدهند که امری محالست دیگه ارزش شش ماه پیش رو نداره

    • بازنشسته

      من بازنشسته آموزش و پرورش خراسان شمالی هستم و هنوز تا این لحظه عیدیمان واریز نشده آیا این عیدی که در روز اول فروردین واریز شود به درد ما می خورد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج