۴۴۶۱۱۴
۲۲ نظر
۵۰۱۶
۲۲ نظر
۵۰۱۶
پ

علت غیبت «جناب خان» در «خندوانه» فاش شد

محمد بحرانی در این برنامه اعلام کرد که دلش می خواست به جای خودش، جناب خان در برنامه حضور پیدا می کرد اما امکان این کار فراهم نشد!

فردانیوز: محمد بحرانی، مهمان امشب برنامه خنداونه شده بود.

بحرانی در این برنامه اعلام کرد که دلش می خواست به جای خودش، جناب خان در برنامه حضور پیدا می کرد اما امکان این کار فراهم نشد!

در اواسط سری سوم برنامه خندوانه بود که سعید سالارزهی، صاحب امتیاز عروسک جناب خان نسبت به حضور این عروسک در برنامه خندوانه شکایت کرد و گفت که دیگر نمی‌خواهد این عروسک در برنامه حضور داشته باشد!

سالارزهی در همین رابطه با رسانه‌های بسیاری مصاحبه کرد و به آنها گفت: «ما دو نگرانی داریم؛ یکی اینکه جناب خان در یک برنامه روتین مثل «خندوانه» به روزمرگی برسد و دوم اینکه ما در این دو سال هیچ منفعت مالی به عنوان مالک و خالق این عروسک نداشتیم درحالی که حضور جناب خان در شبکه نسیم و تلویزیون باعث تبلیغات و منافع زیادی شده است.»

در حالی سالارزهی نسبت به حضور مداوم جناب خان روی آنتن نگرانی داشت که اتفاقا وجود این عروسک در برنامه هرشبی «خندوانه» منجر به دیده شدن بیشترش شده بود و همراهی آن با خلاقیت خنداونه‌ای‌ها منجر شد تا اتفاقی بی‌نظیر برای یک عروسک در تلویزیون رقم بخورد. تا جایی که نبود جناب خان در فصل چهارم «خندوانه» موجب اعتراضات شدید مخاطبان این برنامه شده است.

رامبد جوان در برنامه امشب خندوانه خطاب به سعید سالارزهی اعلام کرد: «سعید جان! مصاحبه های تو در رسانه ها را خوانده ام و می خواهم بگویم که من به شخصه، بارها و بارها پیشنهادات خیلی خوب مالی و سازمانی به تو دادم. حتی همکاران من در «خندوانه» نیز پیگیر جلب نظر تو برای ادامه همکاری در این برنامه بودند. اما تو تصمیم گرفتی که همکاری ات را با برنامه خندوانه قطع کنی.

مجری برنامه خندوانه ادامه داد: «شاهد زیادی برای این قضیه وجود دارد که یکی از آنها، خانم مرضیه برومند هستند که ایشان هم در این زمینه تلاش بسیاری کرد.»

رامبد جوان افزود: «سعید جان! اگر شما می گویی که ما شما را نادیده گرفته ایم دیگر نمی دانم باید برای تو چه کاری انجام می دادیم؟ در هر صورت با اینکه تو عقب نشینی کردی تولید و پخش برنامه «خندوانه» ادامه پیدا می کند. اما لازم است که بدانی جناب خان متعلق به «خندوانه» هم بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لاله

      ای بابا...عجب ادمایی پیدا میشن...بابا پولتو میگرفتی دیگه..اتفاقی میفته اگه ادم واسه شادی مردمش کار به این کوچیکی انجام بده؟چرا واقعا؟چرا اینجوری شدیم؟
      یه لحظه فک کنه به این که میتونه حتی واسه چند لحظه غمو از دل یه ادم ببره..قیمتش چقده این کار؟
      نمیخوام قضاوت کنم ولی این کار ضرر مالی که واسه این آقا نداشت..حتی بهش پیشنهاد پولم شده و قبول نکرده..چه دلیلی میتونه داشته باشه این کار؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یکی که حالم ازون عروسک مزخرف بهم میخورد

    • علی

      همه‌ی جذابیت جناب خان به صدا پیشه اش بود و هست نه به هیبت عروسک نخراشیده اش که این آقا مدعی آن است.

    • بدون نام

      خب که چی؟؟
      مردم جناب خانو دوست دارن
      چقدر خودخواهه این خالقه جناب خان

    • طیبه

      خیلی حیف شد

    • مسعود

      سلام.ميخوام بگم اون چيزي که جناب خان را معروف کرد صداي گرم و دلچسب و ديالوگهاي آقاي بحراني بود و هرشکل و قيافه ديگه اي هم که جاي جناب خان بود با اين صدا معروف ميشد جناب آقاي سالار زهي!!!...

    • بدون نام

      خب میتونن ی عروسک دیگه با ی اسمو ی قیافه دیگه درس کنن فقط با اون صدا اون اقا هم بره با عروسکش بازی کنه ...خندوانه بدون جناب خان خیییییییلی بی مزه شده

    • امیر

      این خلاقیت و هوش بالای محمد بحرانی بود که به جناب خان شخصیت داد میتونند با برنامه ریزی و آماده کردن شرایط برای یه عروسک و یا شخصیت جایگزین نبود جناب خان رو پر کنند

    • نگار

      عجب آدمیه اینقد لج باز نباش

    • باریک مو

      ساده نباشیداگرآقای بحرانی هم پشت قضیه س. والا روح واصل موضوع عروسک نیست شخص صداپیشه است.اگرآقای بحرانی بخوادباخندوانه همکاری کنه به آقای سالارزهی یک کلمه میگه: "شرمنده"

    • ایرانی

      جناب خان باید دوباره بیاد
      جناب خان باید دوباره بیاد
      ما جناب خان رو می خوایم
      فقط همین

    • بدون نام

      به نظر من که خود اقای بحرانی بیاد تو برنامه با صداش برنامه اجرا کنه بهتره تا اون عروسکی که خودش کپی شده بود از برنامه های خارجی ، که اگر قانون کپی رایت تو ایران بود تا حالا کلی طراحش برای کپی کردن جریمه شده بود .

    • سارا

      صاحب امتیاز چی شده آخه؟ عروسک کپی!!!!!!!

    • بدون نام

      با نظرکاربرمسعود موافقم

    • فاطمه

      خجالت داره این چه کاری بود آخه می مردی بزاری بمونه همه ی جزابیت خندوانه جناب خان بود جناب خان یک عروسک باصدایی بی نظیر وبامزه بود سعید خیلی خود خواهی خنده ی مردم جناب خان بود

    • بدون نام

      تو این گرانی تو چه فکری هستید خدا

    • امید از اهواز

      با با جناب به این خاطر قهر کرده چون رامبد همش اگه توجه کرده باشی جناب خان زیاد تودید نمی گزاره چون میترسه جناب خان جاشو بگیره

    • علی

      خوبه ادیسون نشدی یه عروسک زپرتی که تین حرفارو نداره

    • مونا

      خوش به حال خودم که از خندوانه خوشم نمیاد و بود و نبود برنامش هم برام فرق نداره.

    • Sonia

      به نظر من جناب خان فقط بخاطرمحمد بحراني بود كه خودشو تو دل همه جا كرد وگرنه اون كه يه عروسك بي روحي بيش نبود و نيست!آقاي بحراني ميتونن جاي عروسك ديگه صحبت كنن حتما كه نبايد همون جناب خان باشه اصن شايد اينجوري بهتر باشه يه تغيير هم پيدا ميكنه برنامه

    • فاطمه

      برنامه خندوانه بدون حضور جناب خان هم زیباست چون هم از گرافیک بالایی برخورداره هم نویسندگان خوبی داره.اما دلمون برای جناب خان خیلی تنگ میشه.ممنون از تلاش های آقای رامبد جوان و عوامل برنامه خندوانه. ما که اکثرا لذت می بریم.همه چیز بستگی به خود آدم داره و دلخوشی هاش.

    • علی

      باسلام....اقای سالارزهی مثل اینکه خیلی عقده ای هستی....مرد حسابی دیده شدن عروسک جناب خان بخاطر هنرمندی اقای بحرانی بود .....مردم ایران واقعا سالار زهی ازت متنفرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج