اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۶۶۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نجات پرواز «ام.اچ» مالزی از یک حادثه جدید

یک فروند هواپیمای خطوط هوایی مالزی ساعاتی پس از پرواز از لندن به مقصد کوالالامپور به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه &#۰۳۹;هیترو&#۰۳۹; لندن شد تا این شرکت هوایی حادثه تلخ دیگری را در پروازهای &#۰۳۹;ام.اچ&#۰۳۹; تجربه نکند.

خبرگزاری ایرنا: یک فروند هواپیمای خطوط هوایی مالزی ساعاتی پس از پرواز از لندن به مقصد کوالالامپور به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه 'هیترو' لندن شد تا این شرکت هوایی حادثه تلخ دیگری را در پروازهای 'ام.اچ' تجربه نکند.
این شرکت هواپیمایی مالزی که دو حادثه بزرگ و تلخ ام.اچ ۳۷۰ و ام.اچ ۱۶ را از سال ۱۳۹۲ تاکنون تجربه کرده است روز پنجشنبه در تارنمای خود اعلام کرد که پرواز ام.اچ یک' که از فرودگاه 'هیترو' پرواز کرد بر فراز آسمان آلمان دچار نقص فنی در یکی از درب های این ایرباس A۳۸۰ شد.
بر اساس بیانیه خطوط هوایی مالزی، صدا و لرزش ایجاد شده در این پرواز خطر جدی نبوده است، اما کاپیتان این پرواز به دلیل امنیت مسافران نسبت به بازگشت اقدام کرده است.
این هواپیما قرار است توسط مهندسان و کارکنان فنی ایرباس مورد ارزیابی قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، پرواز ام.اچ یک حدود چهارساعت پس از پرواز نسبت به بازگشت به فروگاه 'هیترو' اقدام کرده بود.
خطوط هوایی مالزی در حالی با این مشکل مواجه شده است که اخبار دو حادثه پیشین این شرکت هواپی شامل ام.اچ۳۷۰ و ام.اچ۱۷ تاکنون پایان نیافته است و به طور دوره ای در رسانه های بین المللی انعکاس می یابد.
پرواز ام.اچ۳۷۰ این شرکت ماه مارس سال ۲۰۱۴ در مسیر کوالالامپور به پکن به همراه ۲۳۹ سرنشین از جمله دو جوان ایرانی ناپدید شد و به رغم تلاش های بین المللی برای یافتن این هواپیما تاکنون اثری از آن به دست نیامده است.
پرواز ام.اچ۱۷ نیز که سال ۲۰۱۴ در مسیر آمستردام هلند به کوالالامپور پرواز می کرد در مرز اوکراین هدف موشک قرار گرفت و ۲۹۸ سرنشین آن جان باختند.

تاکنون عامل پرتاب این موشک مشخص نشده است، اما اوکراین و کشورهای غربی جدایی طلبان حامی روسیه را مقصر می دانند و مسکو دولت اوکراین مقصر این سقوط قبمداد می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج