۴۴۶۷۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دختر ۱۵ ساله قربانی رابطه جنسی قبل از ازدواج

یک دختر ۱۵ ساله مالدیوی که ظاهراً مورد تجاوز پدرخوانده اش قرار گرفته، به جرم داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج با مرد دیگری، توسط دادگاه مالدیو به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شد.

دختر 15 ساله قربانی رابطه جنسی قبل از ازدواج
برترین ها: یک دختر ۱۵ ساله مالدیوی که ظاهراً مورد تجاوز پدرخوانده اش قرار گرفته، به جرم داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج با مرد دیگری، توسط دادگاه مالدیو به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شد.

پلیس این کشور اسلامی در حال تحقیق و جستجو در مورد سالها تجاوز پدرخوانده این دختر به او بود که ادله جدیدی پیدا کرد. این دختر و پدرخوانده اش در ژوئن ۲۰۱۲، به خاطر پیدا شدن جسد بچه ای که در خارج از منزل آنها دفن شده بود، بازداشت شدند.

به گزارش برترین ها، پدرخوانده این دختر که طبق گزارش ها سالها به این دختر تجاوز می کرده، به جرم تجاوز و کشتن بچه ای که از این تجاوز به دنیا آمده بود، به ۲۵ سال زندان محکوم شد. او به تجاوز به بچه صغیر و قتل محکوم شد، در حالیکه دختر مذکور به پنهان کردن جرم او و قتل محکوم شد. این دختر بعداً به پلیس اعتراف کرد که با مرد دیگری رابطه جنسی داشته است.

هنوز مشخص نیست که آن مرد هم محکوم شود یا خیر. مسئولین دادگاه گفته اند که مجازات این دختر زمانی که به ۱۸ سالگی برسد اجرا خواهد شد. تا آن موقع تحت بازداشت خانگی خواهد بود. دولت مالدیو دادگاه را مجبور کرده است که نسبت به این دختر ملایمت نشان دهد، زیرا او تحت شوک روانی ناشی از تجاوز بوده است. عفو بین الملل هم اتهامات به این دختر را "خشونت آمیز" توصیف کرد.

سخنگوی عفو بین الملل گفت: «قربانیان تجاوز یا شکل های دیگر خشونت جنسی باید مشاوره و حمایت ببینند، نه اینکه به جرمی محکوم شوند.» «شلاق زدن مصداق نقض ممنوعیت شکنجه و درمان یا مجازات بیرحمانه، غیرانسانی و خوارکننده است.» «مقامات مالدیو باید فوراً استفاده از این مجازات را بدون توجه به شرایط پایان دهند.

اینکه این بار دختر ۱۵ ساله رنج کشیده ای در خطر است، مسئله را ناپسندتر و نکوهیده تر می کند.» «شلاق زدن نه تنها غلط و خوارکننده است، بلکه می تواند زخم های بلندمدت روانی و جسمی بجا بگذارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج