adexo3
۴۴۷۶۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

در روسیه همه به ترامپ امیدوارند

یک روزنامه روسی با اشاره به اینکه ترامپ نام روسیه را از فهرست سه تهدید اصلی آمریکا خارج کرده این موضوع را به فال نیک گرفته و گفته است در مسکو همه به ترامپ امیدوارند.

خبرآنلاین: یک روزنامه روسی با اشاره به اینکه ترامپ نام روسیه را از فهرست سه تهدید اصلی آمریکا خارج کرده این موضوع را به فال نیک گرفته و گفته است در مسکو همه به ترامپ امیدوارند.

روزنامه ايزوستيا، در مقاله ای به قلم آلکسی زابرودین می نویسد: مجله "فارین پولیسی" اعلام نمود دولت دونالد ترامپ که ۲۰ ژانویه رسماً آغاز بکار می‌کند روسيه را به فهرست خطرات اصلی تهدید کننده امنیت ملی آمریکا وارد نکرده است. این گزارش دوباره تمایل رهبر منتخب آمریکا برای کنار آمدن با روسيه را تأیید کرد. محافل سیاسی روسيه به این خبر واکنش مثبت نشان دادند.

بحث در مورد برقرار شدن روابط حسنه ترامپ با پوتین و روسيه از اولین روزهای مبارزه انتخاباتی آمریکا ادامه دارد. در آمریکا ترامپ به محبت زیاده از حد به روسيه متهم شده اما در روسيه برخی کارشناسان از امکان باز شدن صفحه جدید در روابط روسیه و آمریکا سخن می‌رانند.

مقامات مختلف در روسيه تأکید نموده‌اند ترامپ می‌توانست به گرم شدن روابط دو کشور مساعدت کند ولی نباید زیاده از حد به این امر امید بست. ولی اگر شخصیت جمهوریخواه فکر می‌کند خودداری از دشمنی با روسيه با منافع آمریکا همخوان است پس این یک نشانه مثبت است که باید به آن واکنش نشان داد و از آن استفاده کرد.

کنستانتین کاساچف رئیس کمیته امور بین‌المللی شورای فدراسیون در گفتگو با روزنامه ايزوستيا تأکید نمود ابتدا باید انتظار اجرایی شدن مقاصد ترامپ و علنی شدن اسناد رسمی را کشید. هرچند اخبار دریافتی از آن سوی اقیانوس باعث خوشبینی مي‌شود. در دوران اوباما روسيه وارد فهرست سه تهدید بزرگ برای آمریکا شده بود و این امر با اوضاع واقعی مغایرت دارد. در اسناد روسيه گفته نمی‌شود که آمریکا تهدیدی برای آن است.

سناتور افزود حذف صرف روسيه از فهرست دشمنان آمریکا کافی نیست و باید اقدام عملی آمریکا در صحنه بين‌المللي پیگیری شود. مسکو باید به هر اقدام در جهت بهبود روابط پاسخ داده و اختلافات ساختگی برقرار شده توسط دولت قبلی را رفع کند.

لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین‌المللی دومای دولتی بنوبه خود به "ايزوستيا" گفت اقدام ترامپ نشان می‌دهد روسيه هرگز تهدیدی برای آمریکا نبوده است. طرف روس البته به رخ دادن یک معجزه امیدوار نیست ولی انتظار دارد روابط بتدریج سازنده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج