adexo3
۴۴۷۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دارا دارابی:

«حامد بهداد» قرار نیست در کنسرت ما بخواند!

دارا دارابی نوازنده و موزیسین خوب کشور پس از انتشار خبر حضور «حامد بهداد» در کنسرتش و اجرای برنامه همراه با این گروه در برخی رسانه ها به این خبر واکنش نشان داد.

«حامد بهداد» قرار نیست در کنسرت ما بخواند!

تماشا: دارا دارابی نوازنده و موزیسین خوب کشور پس از انتشار خبر حضور «حامد بهداد» در کنسرتش و اجرای برنامه همراه با این گروه در برخی رسانه ها به این خبر واکنش نشان داد و در این باره گفت: «خبر حضور حامد بهداد در کنسرت ما صحت دارد ولی ایشان قرار نیست روی سن بیایند و فقط لطف کرده و به ما قول داده اند که در سالن خواهند بود و برنامه را از نزدیک تماشا خواهند کرد.»

وی در ادامه افزود: «ایشان درگیر پروژه های خاص خودشان در سینما هستند و امکان حضورشان در قالب خواننده در برنامه ما وجود نداشت ولی پس از دعوت ما قول دادند که حتما به سالن اجرای برنامه خواهند آمد و به تماشای کنسرت خواهند نشست.»

«حامد بهداد» قرار نیست در کنسرت ما بخواند!

گروه دارا دارایی در هفته موسیقی تلفیقی روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندن ماه ساعت ۲۰ روز صحنه خواهد رفت. دارا دارایی نوازنده توانمند گیتار بیس بعد از فعالیت در گروه هایی چون آبرنگ، دارکوب، افشارستان، رومی و ... به تازگی گروهی تاسیس کرده ودنبال ایده های شخصی ترش رفته است. موسیقی گروه شخصی دارا با موسیقی ایرانی قرابت دارد.

دارا فضاهای خاصی از موسیقی ایران را وام گرفته و در ترکیب با مایه هایی از موسیقی ملل دیگر و با استفاده از سازهایی چون گیتار، پیانو، عود، درامز و ... سعی در بیان جدیدی از این نوع موسیقی دارد.

هفته موسیقی تلفیقی از ۱۲ تا ۱۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برپاست و گروه پی تر سلیمانی پور، گروه نایما، پویا نیکپور، گروه کامنت، گروه پالت و گروه مانوها در آن روی صحنه خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج