۴۴۷۹۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

همکاری گسترده آمازون با هندی ها

شرکت تجاری- هنری و تبلیغاتی آمازون در راه ساخت آثار بعدی اش یک پیمان همکاری های گسترده با کمپانی هندی «تی.سریز» بسته که بخشی از آن بازسازی فیلم محبوب «سرآشپز» ساخته جان فاورو آمریکایی توسط هندی ها را هم در آینده نزدیک موجب می شود.

روزنامه بانی فیلم: شرکت تجاری- هنری و تبلیغاتی آمازون در راه ساخت آثار بعدی اش یک پیمان همکاری های گسترده با کمپانی هندی «تی.سریز» بسته که بخشی از آن بازسازی فیلم محبوب «سرآشپز» ساخته جان فاورو آمریکایی توسط هندی ها را هم در آینده نزدیک موجب می شود. از این پس محصولات مشترک این دو استودیو تحت نام مشترک «Prime Video» توسط آنها در سطح جهان توزیع می شود و در برخی موارد نیز به صورت دانلود قانونی روی بعضی خطوط اینترنتی قابل دریافت و تماشا خواهد بود.
همکاری گسترده آمازون با هندی ها
نیتش کری پالانی مدیر «بخش هند» کمپانی آمازون گفت محصولات مشترک دو کمپانی ابتدا اکران عمومی و سپس در کمترین فاصله روانه شبکه نمایش خانگی و سرانجام شبکه های تلویزیونی می شوند.

از ۱۷ فیلمی که آمازون براساس ارتباطات هندی خود و برخی ملاحظات دیگر در دست تدوین و ساخت دارد، می توان به قسمت دوم فیلم های «Tum Bin» و «Yaarian» اشاره کرد و همچنین به کارهایی چون «Raabtu»، «سیمران»، «نور» و «مدیوم هندی» که در آخری عرفان خان نقش اصلی را ایفا می کند. در بازگشت به موضوع بازسازی فیلم «سرآشپز» باید متذکر شد که بازیگر اصلی این فیلم سیف علی خان خواهد بود و کارگردانی هم به راجا کریشنامنون سپرده شده و از دیگر حامیان مالی این فیلم باید به سازمان ابوندانتیا هم اشاره کرد اما تی سریز در این زمینه از بقیه پیش است و سهامدار نخست به حساب می آید. آمازون به آنچه گفتیم اکتفا نکرده و قصد دارد با برخی افراد و سازمان های دیگر هنری هند هم پروژه های مشترک سینمایی داشته باشد.
از جمله سازمان ها و هنرمندانی که آمازون برای همکاری در هند برگزیده و در حال رایزنی با آنها است. باید استودیوهای یاش راج و ویشش فیلمز و سلمان خان را مثال زد که هر یک از غول های این حرفه در این کشور به شمار می آیند. سینمای هند طی تمامی این سال های طولانی در عین همکاری های گاه به گاه با هالیوود از نظر میزان تولید بارها بر این حریف چربیده و بالیوود اگر به لحاظ کیفی از این رقیب عقب بوده باشد، از نظر آمار تولید به پیروزی های جالبی رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج