adexo3
۴۴۸۱۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

زوج معروف سینمایی از هم جدا شدند؟

برخی منابع خبری ادعا می کنند که این زوج مشهور در طول تابستان برای مدتی از هم جدا شده اند.

آفتاب: برخی منابع خبری ادعا می کنند که این زوج مشهور در طول تابستان برای مدتی از هم جدا شده اند.

این زوج که ۱۲ سال است با هم ازدواج کرده اند در طول چند سال گذشته با مشکلات بسیار زیادی روبرو شدند . بیماری سرطان مایکل ، زندانی شدن پسر مایکل و بیماری افسردگی کاترین از جمله این مشکلات بودند.

برخی منابع خبری ادعا می کنند که مایکل ۶۸ ساله برای مدتی از کاترین ۴۳ ساله و دو فرزند شان جدا شده و در جای دیگری جدا از آنها زندگی کرده است.

زوج معروف سینمایی از هم جدا شدند؟

یک منبع خبری گفت:« در طول مدتی که مایکل با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد ، کاترین بخاطر بیماری افسردگی تحت درمان بود و پسر مایکل با نام کامرون به زندان رفته بود ، ظاهرا" این زوج به این نتیجه رسیده بودند که برای مدتی نمی توانند با هم زندگی کنند.»

« به همین دلیل مایکل برای مدت کوتاهی به یک خانه اجاره ای رفت . مشکل آنها آنقدر حاد بود که ممکن بود حتی به جدایی دائمی و طلاق هم بینجامد.»

« در آن زمان کاترین بخاطر بیماری روانی خود قرص های قوی مصرف می کرد و اگرچه این قرص ها به نوعی به درمان افسردگی او کمک می کردند اما از طرف دیگر باعث بوجود آمدن تغییرات زیادی در رفتار کاترین شده بودند و درواقع این قرص ها در بروز مشکل در روابط این زوج نقش بسیار زیادی ایفا کردند.»

«بناربراین مایکل برای مدتی در یک ملک اجاره ای که صاحب آن یکی از دوستان مالتی میلیونر آنها بود ماند . این ملک بزرگ یک خانه ۹ اتاق خوابه بود و فقط چند مایل با خانه مشترک او و کاترین فاصله داشت.»

« اما کاترین قصد داشت هرطور که ممکن است ازدواجش را حفظ کند زیرا او هنوز هم خیلی مایکل را دوست دارد ، بنا براین این زوج بخاطر فرزندانشان مشکلاتشان را حل کردند و دوباره خانواده را دورهم جمع کردند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خردادي

      اما کاترین قصد داشت هرطور که ممکن است ازدواجش را حفظ کند زیرا او هنوز هم خیلی مایکل را دوست دارد .
      آفرين . وفاداري و عشق اين خانم درنوع خودش كم نظيره . بعضي هنرپيشه هاي ايراني ياد بگيرن !

    • بدون نام

      درسته منم نمیگم دوستش نداره اما منم اگه شوهرم ماهانه کلی ÷ول به حسابم میریخت بابت ازدواج باهاش حتما دوسش داشتمو ازش جدا نمی شدم

      پاسخ ها

      • مهدی

        واقعا برای خودمون متاسفام که دخترا پسرارو فقط برای پولشون دوسشون دارن خیلی وحشتناکه خیلی . شما خانم مطمن باش که کسی که شماباهاش بخاطر پول دوسش دارین دخترای دیگه هم همونو بخاطر پول دوسش دارن و پسره که میبینه اونو بخاطر پولش دوسش دارن میره سراغ خیلی از دخترای دیگه و اونارو با پولش ... درست میگم؟؟؟؟

      • شمیم

        اره کاربر منم شنیدم واسه زندگی کردن با مایکل ازش هزینه دریافت میکرده

      • بدون نام

        زنش به تنهایی ثروتمنده.نیازی نداره

    • سینا

      این نمونه از وفاداری تو غرب کم نظیره.زتا جونز بعد از ازدواج با مایکل داگلاس تو هیچ فیلمی بازی نکرد و تمام وقتش رو صرف زندگی مشترکشون و بعد از اون صرف پرستاری از مایکل داگلاس کرد.

    • فرمان

      این هم ایده جالبیه! شاید تو زندگی امتحانش کنم! مثلا وقتی با همسرم دعوام شد یه مدتی بریم جدا از هم زندگی کنیم بعد برگردیم با هم زندگی کنیم! چه می دونم. شاید کارساز باشه. می توسم جدا زندگی کنیم ببینیم بهتره دیگه برنگردیم با هم زندگی کنیم!

    • آشناست

      آخيش خيالمون راحت شد -چه دغدغه اي من داشتم واي خدايا شكرت تنها مشكلمون همين بود كه كاترين جان برگرده سر خونه زندگيش بلكه مشكل اقتصادي مملكت حل بشه- كه اين هم حل شد- آقا دستتون درد نكنه بابت خبر هاي مهمي كه مي دهيد-خانواده اي رو از نگراني درآورديد

      پاسخ ها

      • سارا هستم

        (:

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج