اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۸۴۶۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

انتقاد از عدم اجرای قانون بخشش جرایم وامی

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون بخشش جرایم وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی دولت انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون بخشش جرایم وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی دولت انتقاد کرد.

شهباز حسن پور در جلسه علنی بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت:‌ شما به دوستان چپ و راست که دعوا می‌اندازند وقت صحبت می دهید اما به ما مستقلین که دغدغه مردم را داریم وقت نمی‌دهید.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس در حال خدمت به مردم هستند یادآور شد: مجلس در جریان اصلاح بودجه ۹۵ مصوبه ای را برای محرومین و مستضعفین داشت که سود و جریمه زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شود و طبق این مصوبه اصل این وام توسط مردم،‌ سود آن توسط دولت و جریمه توسط بانک‌ها پرداخت می‌شود اما متاسفانه این قانون اجرایی نشده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس گفت که در همین رابطه پیگیری های لازم برای اجرای قانون مصوب مجلس انجام خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اگاه

      کاش میشدازبهره پولهای قرض الحسنه ویا بهره پولهای بلوکه شده ویاکالا های که کشف و ضبط میشه تعدادی اززندانیانی بدهکار دولتی ویا خصوصی ویا ورشکسته شده اند.بهره برد خدا کمکتان کند چه دل خانوادها راشادمیکنید

    • محمد رسول طاهری

      با عرض سلام بنده یکی از وام گیرندگان هستم از بانک صادرات لارستان بانگ لاغران وکه ازکل وام چهار ملیون وشصت هزارتومان بوده باسودش وچهار ملیونش پرداخت نمودم ودوملیون وهفتصد هزارتومان هم از ضامنم کم شده مجموع شش وهتصد دریافت کرده اند ودرحال حاضر دوباره بانک شاکیم شده ومدعی هفت میلیون تومان دیگر خواسنار شده پس من ک هیچ درامدی ندارم چکار باید بکنم دولت ومجلس باید بداد مردمی مثل من برسه ک کم هم نیستیم ومسئولین باید راه چاره ای برای امثال من جویا شوند ک خانواده ای بخاطر این ظلمها داره از هم میواشد

    • بدون نام

      لغوجرایم وامها یک دروغ بیشتر نیست بانک مسکن بوشهر میگه اخبار برای خودش میگه اصلا این طورابلاغی واسای ما نیامددروغ حالا ما نمیدونیم حرف کی باورکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج