۴۴۸۸۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقبال مخاطبان از «خونه خوبه» در یک هفته

آرش ظلی‌پور؛ مجری برنامه «خونه خوبه» با اشاره به روند این برنامه بعد از گذشت یک هفته از پخش آن به ما گفت: هفته پیش به‌دلیل همزمانی با برخی از مناسبات ویژه‌برنامه خیلی جا نیفتاد و از طرف دیگر ساعت برنامه نیز در این امر دخیل بود.

روزنامه صبا: آرش ظلی‌پور؛ مجری برنامه «خونه خوبه» با اشاره به روند این برنامه بعد از گذشت یک هفته از پخش آن به ما گفت: هفته پیش به‌دلیل همزمانی با برخی از مناسبات ویژه‌برنامه خیلی جا نیفتاد و از طرف دیگر ساعت برنامه نیز در این امر دخیل بود. اتاق فکر و تهیه‌کننده تصمیم گرفتند آیتم‌ها و کنداکتور برنامه را در ۹۰-۸۰ دقیقه بچینند‌، از این‌رو برنامه در هفته اول هنوز جا نیفتاده بود زیرا کنداکتور شبکه سه بسیار شلوغ است و آن ساعتی هم که برنامه پخش می‌شود بسیار پرمخاطب است به همین دلیل همه این موارد دست به دست هم داد که ما روی روالی که می‌خواهیم نیفتیم. اما از چهارشنبه تا به امروز، تازه روی روال افتاده‌ایم و مخاطب متوجه شده است که ما در این برنامه چه چیزی می‌خواهیم بگوییم.
استقبال مخاطبان از «خونه خوبه» در یک هفته

ظلی‌پور ادامه داد: «خونه خوبه» مثل یک هفته‌نامه است که هر روز از هفته‌اش موضوع خاصی دارد این بحث اصلی «خونه خوبه» است. مخاطبان تازه از این هفته به روال برنامه عادت می‌کنند. البته خیلی زود است که بگوییم برنامه چند درصد و تا چه میزان مخاطب دارد اما در این یکی، دو روز اخیر ازطریق پیامک‌هایی که برای ما به دست ما رسیده و از بازخورد‌های شبکه فهمیدیم که «خونه خوبه» مخاطبان زیادی به خود جذب کرده است.

این مجری با بیان این که برنامه «خونه خوبه» اولین‌بار است که با محتوای خانوادگی در ساعات شب پخش می‌شود، گفت:‌ در این ساعت تقریبا اکثر اعضای خانواده دور هم جمع هستند. پیش‌تر مخاطبان این گونه برنامه‌ها زنانی بودند که در ساعت ظهر در منزل حضور داشتند و مخاطبان عمده برنامه‌های خانوادگی بودند. اما تهیه‌کننده‌های برنامه این را لحاظ کردند که قسمت‌های مختلفی که در برنامه می‌گذارند مربوط به همه اعضای خانواده باشد یعنی ما مخاطب نوجوان تا مخاطب میانسال هم داریم و من به سلیقه و تفکر سازندگان این برنامه تبریک می‌گویم. من همیشه فکر می‌کردم که چرا یک برنامه خانوادگی نباید در ساعتی پخش شود که اعضای خانواده آن را ببینند و حالا این اتفاق در برنامه «خونه خوبه» افتاده است و به‌نظرم در آخر این برگ برنده برنامه ما شود که این ساعت برای پخش یک برنامه خانوادگی انتخاب شده است.

ظلی‌پور درباره به‌روز بودن برنامه «خونه خوبه» گفت:‌ ما قرار است در «خونه خوبه» از سبکی در زندگی صحبت کنیم که امروزی‌تر است. حتی آیتم‌ها و محور صحبت‌هایی که در نظر گرفته‌ایم به‌روزتر و برای زندگی روزمره ما کاربردی‌تر است و به همین دلیل فکر می‌کنم در ادامه «خونه خوبه» مخاطبان خودش را پیدا کند.

این مجری تلویزیون در پایان گفت:‌ به‌مرور بخش‌هایی را به برنامه اضافه می‌کنیم و تا همین هفته بازخورد‌هایی که از مردم و هم‌صنفی‌های خودمان گرفته‌ایم یک‌سری آیتم‌ها به برنامه اضافه می‌شود و این آیتم‌ها باتوجه به اتفاقات و شرایط روز فرق می‌کنند و هرگز این اتفاق نمی‌افتد که برنامه «خونه خوبه» برای مخاطب تکراری شود زیرا یک اتاق فکر جوان و خلاق دارد.

در پایان گفتنی است مجموعه «خونه خوبه» در ۳۱۷ قسمت ۶۰دقیقه‌ای کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست. در این برنامه چگونگی کسب و به‌کار‌گیری مهارت‌های زندگی با رویکرد الگوی اسلامی- ایرانی نمایش داده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج