۴۴۹۳۵۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ناجا: مردم ایران در ۹ دی حماسه آفریدند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم ایران در ۹ دی با حماسه‌ای که آفریدند، نشان دادند به خوبی حق را از باطل می‌شناسند و ما باید همواره مراتب ارادت خودمان را به ارزش‌ها و اصول انقلاب حفظ کنیم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم ایران در ۹ دی با حماسه‌ای که آفریدند، نشان دادند به خوبی حق را از باطل می‌شناسند و ما باید همواره مراتب ارادت خودمان را به ارزش‌ها و اصول انقلاب حفظ کنیم.

سردار حسین اشتری در آیین اختتامیه دهمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان ناجا در قم، با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ فرمودند «فضا غبارآلود و تشخیص حق مشکل شده؛ کسانی که بصیرت داشتند، درست انتخاب کردند»، تصریح کرد: انتخاباتی که بالاترین درصد شرکت مردم را داشت و می‌توانست برای ما اقتداری در دنیا باشد، موضوع تقلب در آن مطرح شد که با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم از این مرحله عبور کردیم، بنابراین ۹ دی را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: پس از راهپیمایی‌های گسترده و خودجوش مردم ایران در شهرهای مختلف در ابراز انزجار از اتفاق های روی داده در روز عاشورا و اتفاق‌های فتنه در سال ۸۸، مردم تهران و همه شهرهای کشور نیز در نهم دی ۸۸ در حمایت از ولایت فقیه، نظام و رهبری حماسه آفریدند.

وی افزود: این انتخابات غیر از ضررها، برکت‌هایی نیز به همراه داشت و آن این بود که بیداری و رشد سیاسی مردم ارتقاء پیدا کرد به گونه‌ای که دشمنان و در راس آن، آمریکا و انگلیس را بهتر شناختند.

فرمانده ناجا سپس با اشاره به اهمیت فضای مجازی و با بیان این که رهبر معظم انقلاب به ضرورت اهمیت موضوع‌های اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و بحث‌های امنیت عمومی تاکید خاص دارند، افزود: در سال جاری با تلاش مشاوران و مددکاران در ناجا ۷۰درصد پرونده‌ها به صلح و سازش منجر شده است.

اشتری در ادامه به انتخابات سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: ماموریت تامین امنیت و حضور در پای صندوق‌ها قبل، حین و بعد از انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر ارتقاء تعامل با سایر دستگاه‌ها، تصریح کرد: همکاری و تعامل ناجا با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خوب است و این مهم باید تقویت شود.

اشتری همچنین بهبود وضعیت معیشت کارکنان ناجا را از دیگر دغدغه‌های خود عنوان کرد و گفت: در جلساتی که با دولت در این راستا داشته‌ایم، گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی در ادامه به دوره های بصیرت اشاره کرد و افزود: برگزاری این دوره‌ها برکت‌های زیادی برای ناجا به همراه دارد البته باید داده و تنوع دوره‌های بصیرت را بیشتر کنیم.

وی همچنین با اشاره به حساسیت ماموریت‌های نیروی انتظامی، گفت: در هیچ جایی حساسیت به این گستردگی و تنوع ماموریت وجود ندارد، بر این اساس آسیب‌های خاص خودمان را داریم که برای مصون ماندن از هجمه ها باید مباحث اعتقادی کارکنان این نیرو تقویت شود.

اشتری با بیان این که در پلیسی که ایمان قوی و بصیرت کافی وجود دارد، نمی‌توان رسوخ کرد، تصریح کرد: افرادی هستند که هیچ مشکل مالی ندارند اما به خطا می روند، چون بنیه های دینی و اعتقادی‌شان تقویت نشده است.

فرمانده ناجا افزود: از بالاترین تا پایین‌ترین رده در ناجا باید اهتمام ویژه‌ای به برگزاری دوره‌های اعتقادی داشته باشد و این مهم در یگان‌ها باید با دعوت از استادان خبره، تقویت شود.

در ابتدای این آیین، حجت‌الاسلام محمدرضا الهی اصل، رئیس مرکز فرهنگی تربیتی و آموزشی عمار نیز گزارشی از نحوه برگزاری دوره‌های بصیرت در سال جاری ارائه کرد.

آیین اختتامیه دهمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران عالی ناجا در مرکز فرهنگی - تربیتی و آموزشی عمار در قم برگزار شد.

در این آیین از استاد نمونه دوره بصیرت حجت‌الاسلام ماندگاری، سردار نوری‌نژاد رئیس بنیاد تعاون ناجا، سردار مجرد رئیس بازرسی کل ناجا، سردار عبدی جانشین قرارگاه باقرالعلوم ناجا، سردار بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین و سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم با اهداء لوح تقدیر از سوی سردار اشتری، فرمانده ناجا تقدیر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج