adexo3
۴۴۹۵۰۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

الک بالدوین برای مراسم تحلیف ترامپ برنامه دارد!

بازیگری که در برنامه «پخش زنده شنبه شب» نقش رییس جمهور منتخب را بازی می‌کند و سر همین مسئله بارها خشم او را برانگیخته، به ترامپ گفته حاضر است در مراسم ادای سوگندش آهنگ کلاسیک ساخته AC/DC را اجرا کند.

روزنامه بانی فیلم: بازیگری که در برنامه «پخش زنده شنبه شب» نقش رییس جمهور منتخب را بازی می‌کند و سر همین مسئله بارها خشم او را برانگیخته، به ترامپ گفته حاضر است در مراسم ادای سوگندش آهنگ کلاسیک ساخته AC/DC را اجرا کند.
الک بالدوین برای مراسم تحلیف ترامپ برنامه دارد!

به نقل از گاردین، الک بالدوین به دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب ایالات متحده پیشنهاد داده که در مراسم ادای سوگندش در روز بیستم ژانویه برای او آواز بخواند. آهنگی که او انتخاب کرده چیست؟ «بزرگراه به جهنم» یا «Highway to Hell» ساخته AC/DC.

این بازیگر که در تمام طول سال ۲۰۱۶ در برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» نقش ترامپ را بازی کرد، این پیشنهاد را در توییتر به ترامپ داد. او همچنین نوشت: «روز تحلیف همچنین به این معنی است که روزشماری برای تاریخی که او کنار می‌رود آغاز می‌شود. و می توانید مطمئن باشید که او خواهد رفت. بیستم ژانویه. شمارش معکوس آغاز می‌شود.»

بالدوین این پیشنهاد را در حالی داد که اخیرا تعداد زیادی از سلبریتی های درجه یک پیشنهاد ترامپ را برای اجرا در مراسم تحلیفش رد کردند. التون جان، آندریا بوچلی، سلن دیون و جین سیمونز از گروه کیس از جمله این افراد هستند. تنها اجراکنندگانی که تا به حال حضورشان در این مراسم تایید شده گروه کر مورمون تابرناکل، جکی اوانچو ۱۶ ساله که شرکت کننده سابق «آمریکا استعداد دارد» است و گروه راکتس هستند. این در حالی است که چند روز پیش تعدادی از اعضای گروه راکتس اعلام کردند نمی خواهند در این مراسم حضور داشته باشند اما به خاطر قراردادی که بسته شده مجبور به انجام این کار هستند. علاوه بر این شایعه شده که گروه بیچ بویز ممکن است در این رخداد روی صحنه برود.

احتمال دارد این پیغام بالدوین هم با واکنش منفی ترامپ مواجه شود. برخورد بین این دو وقتی آغاز شد که بالدوین شروع به ایفای نقش او در برنامه «پخش زنده شنبه شب» کرد. در ماه نوامبر ترامپ در توییتر خود نوشت: «بخش‌هایی از پخش زنده شنبه شب را دیشب زنده تماشا کردم. یک برنامه کاملا یک طرفه و متعصب است که به هیچ وجه چیز بامزه ای هم ندارد. برای همه مان به یک اندازه وقت صرف می کنند؟»

البته پاسخ بالدوین به ترامپ یادآوری کرد که قانونی برای وقت متناسب و مساوی بعد از انتخابات وجود ندارد. او نوشت: «دیگر زمان مساوی نداریم. حالا تو سعی می کنی رییس جمهور باشی و مردم پاسخ می‌دهند. همین.»

این در حالی است که مایکل مور مستندساز هم چندی پیش گفته بود در مراسم تحلیف ترامپ حضور می‌یابد و علیه او برنامه اجرا می‌کند. او گفته بود وقتی آمریکا به عراق حمله کرد ما باید اعتراض می‌کردیم اما نکردیم. اما این بار به تلاشمان ادامه می‌دهیم. آنقدر ادامه می‌دهیم تا او را از کار برکنار کنیم.

وی گفته بود اگر قرار باشد ترامپ ۲۰ ژانویه سوگند یاد کند، من هم آنجا خواهم بود تا در اعتراض مردمی و بدون خشونت شرکت کنم و در مراسم سوگند خوردن مردی که فقط با رای کالج الکترال انتخاب شد نه مردم، کمک کنم. و حالا بالدوین رسما اعلام کرده که شمارش معکوس برای پایان دوران ترامپ از روز تحلیف او آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج