جاباما
۴۴۹۵۶۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

بزرگ‌ترین کارخانه تسلا را ببینید

شرکت تسلا قصد دارد تولید سالانه‌ی خودش را تا سال ۲۰۱۸ به ۵۰۰ هزار خودرو برساند. به همین دلیل این شرکت کارخانه‌ای با نام Gigafactory را در دست ساخت دارد. کارخانه‌ای در نوادا که هنوز مراحل ساخت آن به پایان نرسیده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت تسلا قصد دارد تولید سالانه‌ی خودش را تا سال ۲۰۱۸ به ۵۰۰ هزار خودرو برساند. به همین دلیل این شرکت کارخانه‌ای با نام Gigafactory را در دست ساخت دارد. کارخانه‌ای در نوادا که هنوز مراحل ساخت آن به پایان نرسیده است. در این کارخانه قرار است قطعات مختلف اتومبیل‌های تسلا از جمله باتری تولید شوند. در حالی که این کارخانه به شکل کامل ساخته نشده؛ اما بخش‌هایی از آن هم اکنون کار می‌کنند.
بزرگ‌ترین کارخانه تسلا را ببینید

این کارخانه در زمینی به وسعت ۵۱۰ هزار مترمربع احداث شده و به عنوان یکی از بزر‌گ‌ترین کارخانه‌های دنیا به حساب می‌آید. هزینه‌ی ساخت Gigafactory هم نزدیک به ۵ میلیارد دلار اعلام شده است. شرکت تسلا گفته که این کارخانه قطعا در سال ۲۰۱۸ به عملکرد کامل می‌رسد و این کارخانه می‌تواند از کل تعداد باتری‌های لیتیومی که در سال ۲۰۱۳ در کل دنیا تولید شده بود هم بیشتر باتری بسازد.

البته هنوز چند ماهی تا کامل شدن این کارخانه باقی مانده و به همین دلیل شرکت تسلا برای اینکه مردم بیشتر با Gigafactory آشنا شوند، ویدیویی از آن منتشر کرده است. در این ویدیو می‌توانید نمایی جالب از این کارخانه‌ی بسیار بزرگ را مشاهده کنید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
بزرگ‌ترین کارخانه تسلا را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج