۴۴۹۸۶۵
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

استقبال سرد از اپلیکیشن صدا و سیما

درحالی‌که برنامه‌های صداوسیما در حال عضوگیری برای کانال تلگرامی خود هستند، فقط ۲۵۰ هزار دانلود از اپلیکیشن مشابه تلگرامِ این سازمان انجام‌شده است و البته هر دانلود نیز به معنای عضویت یا فعال بودن پیام‌رسان نیست!

خبرآنلاین: درحالی‌که برنامه‌های صداوسیما در حال عضوگیری برای کانال تلگرامی خود هستند، فقط ۲۵۰ هزار دانلود از اپلیکیشن مشابه تلگرامِ این سازمان انجام‌شده است و البته هر دانلود نیز به معنای عضویت یا فعال بودن پیام‌رسان نیست!
استقبال سرد از اپلیکیشن صدا و سیما

آن‌طور که در صفحه رسمی پیام‌رسان سروش آمده{لینک}، هدف ساخت پیام‌رسانی مشابه تلگرام است تا کاربران با ساخت کانال بتوانند با یکدیگر یا به‌طور خصوصی چت کنند اما بر اساس صفحه گوگل پلی با ۵۰ هزار دانلود و صفحه بازار با ۲۰۰ هزار دانلود می‌توان به این نتیجه رسید که تنها ۲۵۰ هزار بار این اپلیکیشن دانلود شده است.

البته تعداد دانلود لزوماً به معنای تعداد اعضای پیام‌رسان نیست و حتی تعداد اعضای فعال به‌صورت روزانه و ماهانه را نیز نمی‌توان از آن استنباط آماری کرد.

جالب اینجاست که برنامه‌های صداوسیما (مانند حالا خورشید) برای عضوگیری در کانال خود روزانه ۵ الی ۱۰ دقیقه از وقت مجری خود را اختصاص به این موضوع داده و با تعریف بخشی از یک فیلم جذاب سعی می‌کند مردم را وادار به عضویت در کانال و دیدن فیلم موردنظر در کانال تلگرامی خود کند.(برخی از برنامه ها به جای نام بردن از تلگرام می گویند وارد فضای مجازی ما شوید!)
استقبال سرد از اپلیکیشن صدا و سیما

برنامه نویسان این اپلیکیشن، گفتگوی دو نفره و گروهی، جابجایی سریع و ایمن پیام‌ها، ارسال هرگونه فایل برای دوستان، استیکرهای زیبا و متنوع، تماس رایگان و مطمئن را به‌عنوان ویژگی‌های تعریف‌شده این پیام‌رسان عنوان کرده‌اند اما با مرور نظرات کاربرانی که این برنامه را دانلود کرده‌اند به نظر می‌رسد باگ‌های برنامه مانند مشکل با آی او اس ۱۰، ضعیف بودن، غیرفعال بودن تماس صوتی و ... بسیار بیشتر از حد تصور است که ضعف برنامه‌نویسی را نشان می‌دهد.

درنهایت با تأیید حضور ۱۷۰ هزار کانال فارسی در تلگرام و فعالیت ۱۱ هزار کانال تلگرامی با بیش از ۵ هزار عضو در تلگرام{لینک} و آمار ۴۵ میلیون ایرانی عضو تلگرام{لینک}، می‌توان گفت پیام رسان‌های ایرانی نظیر آنچه صداوسیما ساخته، با مردم فاصله زیادی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حریم خصوصی یه چیزیه که هرگز برنامه های ایرانی ندارن

    • آرش

      بنظر بنده ، ما باید از دستاوردهای وطن و داخلی حمایت کنیم و آنان هم باید سرویس مناسب و عالی در اختیار مردم شریف و بزرگ ایران قرار دهند .

    • بدون نام

      مگه کسی خنگ صدا سیما رو با اینترنت بگیره این همه پول حروم کنی

    • بدون نام

      دانلود نکردم
      اما بجای فیس بوک مشابه درست شد وبرای ثبت نام چیزی شبیه بازجویی پلیسی بود تا وارد بشی
      ملت هم اشتیاق نشون نمیدن یه نمونش
      از ضعف برنامه نویسی /سرور ^وپشتیبانی بماند اپ که جای تلگرام غیرو را بگیر

    • بی نام

      یه اپلیکیشن خوب میشه گفت صرفن و صرفن اپلیکیشنیه که نظر کاربر رو جلب کنه و تا زمانی که تو ایران اپلیکیشنی با این محتوا ساخته نشه هسچوقت نمیشه انتظار داشت اون برنامه موفق بشه.شما تلگرام و با چندیدن برنامه هم رده ایرانی خودش مقایسه کنید.بدون باگ بدون قطعی سرعت بالا امکانات بالا حریم خصوصی بالا و و و ... ولی یه اپلیکیشن ایرانی علاوه بر اینکه رفتارش کپی شده از یه برنامه دیگست باگ ها و اشکالت زیادی هم داره.پس تا تو این عرصه پای نو آوری و خلاقیت و چیزی که کاربر رو به سمت خودش بکشه وسط نیاد نمیشه خیلی رو این برنامه ها مانور داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج