۴۵۰۲۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زلزله میامی خسارت جانی نداشت

سرپرست فرمانداری میامی با اشاره به وقوع دو زمین لرزه به بزرگی ۴.۹ و ۳.۵ ریشتر در روستای نردین بخش کالپوش این شهرستان، گفت: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشته است.

خبرگزاری مهر: محمد مهدی کریمی ضمن اشاره به وقوع زلزله ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در ساعت ۱۲.۲۵ بامداد چهارشنبه در روستای نردین بخش کالپوش شهرستان میامی، اظهار داشت: ژئوفیزیک دانشگاه تهران مرکز این زمین لرزه را مینودشت استان گلستان اعلام کرده است ولی مشاهدات ما نشان می دهد که کانون این زلزله در روستای نردین از کلاته های شرقی میامی بوده است.

وی با اشاره به خسارت قابل توجه ساختمان های مسکونی روستای نردین در حادثه زلزله امروز، گفت: زمین لرزه دیگری در ساعت ۵.۳۰ صبح به بزرگی ۳.۵ ریشتر را در همین منطقه شاهد بودیم.

سرپرست فرمانداری میامی ضمن تشریح وضعیت شب گذشته مردم بخش کالپوش، ابراز داشت: کانون زلزله در روستای نردین بود که مردم پس از احساس زمین لرزه با وجود شدن گرفتن بارش باران در بیرون از منازل خود شب را سر کردند و این درحالی است که بسیاری از خانه های مسکونی این روستا با ترک و شکاف های وسیعی در سقف و دیوار روبرو هستند و وضعیت در حال بررسی است.

کریمی بیان داشت: خوشبختانه نیروهای امداد رسان و اعضای شورای تامین برای هرگونه مقابله آمادگی خود را اعلام و در منطقه حضور دارند اما در هرحال وقوع این زمین لرزه باعث ترس شدید ساکنان شده است.

وی افزود: بنده در کنار بسیج، نیروهای امدادی و کارشناسان دستگاه های ذی ربط هم اکنون در منطقه کالپوش حضور داشته و در حال برآورد خسارات این زمین لرزه هستیم اما فعلا نمی توان آمار دقیقی در این باره داد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج