اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۰۲۰۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف:

اتفاقات سال ۸۸ تنها یک دعوای انتخاباتی نبود

نماینده مردم شهرستان‏‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات سال ۸۸ تنها یک دعوای انتخاباتی نبود.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی با بیان اینکه فتنه ۸۸ فتنه‎ای برنامه‎ریزی شده و آمریکایی و صهیونیستی بود، اظهار داشت: در جریان فتنه بعضی از دولت‎های عربی و جریان‎های بعثی عربستان هزینه‎های زیادی در راستای ایجاد تفرقه و نابودی جمهوری اسلامی کردند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات سال۸۸ تنها یک دعوای انتخاباتی نبود، بیان داشت: این یک اقدام از پیش برنامه‎ریزی شده بود چرا که بعضی از سران و دیپلمات‎های کشوهای اروپایی در کشور آمد و شدهایی داشتند که مهمترین هدفشان حکومت برکشور ایران بود.

نماینده مردم شهرستان‏‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به شعارهایی که در جریان فتنه ۸۸ سر داده شد اشاره کرد و توضیح داد: این شعارها بر علیه انقلاب اسلامی سرداده شد نه فرد پیروز شونده و توطئه جدی بود.

عبادی با اشاره به اینکه آرمان‎های امام(ره) و ارزش‎های انقلاب اسلامی مورد هجمه قرار گرفت، اذعان داشت: در جریان فتنه عده‌ای از افراد آگاهانه و عده‎ای دیگر ناآگاه وارد صحنه شدند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به صراحت بیان کرده‎اند آقایانی که عضو جریان‎های سیاسی غربی هستند اعلام موضع کنند، ادامه داد: بسیاری از افراد برخلاف امر رهبری به آتشی که صهیونیست‎ها می‎دمیدند دمیدند و چارچوب‎های قانونی نظام را نپذیرفتند.

نماینده مردم شهرستان‏‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به سابقه فتنه‎گران اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از افرادی که در جریان فتنه حضور داشتند دارای سابقه و بعضی افراد نیز اسیر هوی و هوس شدند و در جریان فتنه دخیل شدند.

عبادی با اشاره به اینکه مشارکت ۸۵درصدی مردم در انتخابات ۸۸ حاکی از اقتدار بالای نظام و مسائل مدیریتی بود، توضیح داد: فتنه۸۸ سبب شد تحریم‎های کشور تشدید شود.

وی به جریان اصلاح طلبان اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی از افراد جریان اصلاحات افرادی هستند که فرهیخته غرب هستند و نسبت به آرمان‏‏‏‏‎های نظام و انقلاب دچار دگرگونی شده‎‏اند.

نماینده مردم شهرستان‏‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی دیگر نیز ممکن است وابستگی خاصی به جریان‎های مختلف داشته باشند، افزود: در جریان اصلاح طلبان افرادی نیز هستند که دلسوز نظام‎اند.

عبادی مهمترین پیام ۹دی را بصیرت اعلام کرد و خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت می‎توانند بسیاری از فتنه‎ها را خاموش کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کروبی و موسوی باید اعدام شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج