اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۰۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

قیمت سکه پیش‌ فروشی هم کاهش یافت

در پی کاهش قیمت انواع سکه در بازار، بانک مرکزی قیمت سکه های پیش فروشی را با کاهش ۵۰ هزارتومانی، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان تعیین کرد.

خبرگزاری مهر: در پی کاهش قیمت انواع سکه در بازار، بانک مرکزی قیمت سکه های پیش فروشی را با کاهش ۵۰ هزارتومانی، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان تعیین کرد.

با کاهش شدید قیمت انواع سکه در روزهای گذشته و همزمان با عرضه سکه های پیش فروشی توسط بانک مرکزی، این بانک تصمیم به کاهش قیمت سکه های پیش فروشی گرفت و هم اکنون قیمت جدید آن ۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان تعیین شده است.

این تصمیم جدید بانک مرکزی در پی ریزش قیمت های انواع سکه در بازار اتخاذ شده و بانک مرکزی وادار به کاهش قیمت سکه پیش فروشی شده است. این در حالی است که تا پیش از این قیمت سکه تمام بهار آزادی بیش از ۱ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان بوده است. همچنین قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی نیز از ۶۲۳ هزارتومان به ۶۰۵ هزارتومان کاهش یافت.

با ادامه روند کاهشی قیمت انواع سکه در بازار که از روزهای گذشته آغاز شده، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در پایان وقت کاری دیروز به ۱ میلیون و ۳۲۰ تا ۱ میلیون و ۳۳۰ هزارتومان کاهش یافت. همچنین هر نیم سکه نیز ۶۶۰ تا ۶۸۰ هزارتومان و ربع سکه هم ۴۱۰ تا ۴۲۰ هزارتومان فروخته شد.

فعالان بازار و صرافان پیش بینی می کنند ریزش قیمت انواع سکه که در روزهای اخیر آغاز شده همچنان ادامه داشته باشد. این مسئله باعث افزایش تعداد فروشندگان در بازار انواع سکه شده و به دلیل تغییرات لحظه ای قیمت ها، بسیاری از صرافی ها قیمت ها را از تابلوهای خود حذف کرده اند.

این مسئله علاوه بر بازار سکه در مورد بازار انواع ارزهای معتبر نیز مشاهده می شود و نرخ دلار نیز در پی کاهش روزهای اخیر به ۳۲۷۰ تا ۳۳۰۰ تومان در پایان وقت کاری دیروزرسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج