اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۰۸۲۹
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

استفاده سیاسی قالیباف از گورخواب‌ ها

محمدباقر قاليباف، شهردار تهران كه زمزمه بازگشت دوباره‌اش به انتخابات رياست‌جمهوري جدي شده است، ديروز به بهانه ماجراي «گورخواب‌ها» به دولت و شخص رئيس‌جمهوري حمله كرد.

روزنامه شرق: محمدباقر قاليباف، شهردار تهران كه زمزمه بازگشت دوباره‌اش به انتخابات رياست‌جمهوري جدي شده است، ديروز به بهانه ماجراي «گورخواب‌ها» به دولت و شخص رئيس‌جمهوري حمله كرد.
درحالي‌كه وزير كشور گفته است مسئله گورخواب‌ها به شهرداري مربوط است و متولي جمع‌آوري گورخواب‌ها و كارتن‌خواب‌ها شهرداري و وزارت رفاه است اما نامزد احتمالي اصولگرايان در يادداشتي انتقادي نوشته است: «مسئولان باید این آسیب‌ها و معضلات را از نزدیک ببینند و با آنها زندگی و برای آنها چاره‌اندیشی کنند نه آنکه بعد از انتشار وسیع در فضای مجازی از نامه یک هنرمند از آن فجایع مانند گورخوابی مطلع شوند».
رقيب ناكام روحاني در انتخابات سال ٩٢ با اشاره به اينكه این معضلات محصول نوع نگاه سرمایه‌داری و اشرافی در اداره جامعه است، گفته است: «این مدل مدیریت کشور آسیب‌ها و معضلات پنهانی نیز به همراه خود دارد که ضربات کاری‌تری بر پیکره این نظام وارد می‌کند». به گزارش «انتخاب»؛ شهردار تهران كه در ماه‌هاي نزديك به انتخابات بر حجم و گزندگي سخنان انتقادي خود نسبت به دولت افزوده، گفته است: «گزارش دیروز درباره بی‌خانمان‌هایی که در گورستان اطراف شهریار می‌خوابند، آن‌قدر تلخ و گزنده بود که فکر و ذهن هر هم‌وطنی را به خودش مشغول می‌کند. مردم ما حق دارند که مسئولان خود را در این زمینه بازخواست کنند و مسئولان باید شرمگین وجود چنین حقایقی در جامعه باشند.
مسئولان باید این آسیب‌ها و معضلات را از نزدیک ببینند و با آنها زندگی و برای آنها چاره‌اندیشی کنند نه آنکه بعد از انتشار وسیع در فضای مجازی از نامه یک هنرمند از آن فجایع مانند گورخوابی مطلع شوند. همه دولت‌ها درباره این زخم کهنه نقش دارند اما قطعا این معضلات محصول نوع نگاه سرمایه‌داری و اشرافی در اداره کشور و جامعه است؛ گورخوابی بخش عریان و عیان این معضلات است و این مدل مدیریت کشور آسیب‌ها و معضلات پنهانی نیز به همراه خود دارد که ضربات کاری‌تری بر پیکره این نظام وارد می‌کند. سوءاستفاده از درد مردم در دعواهای سیاسی ظلم است اما سخن‌نگفتن و ریشه‌یابی‌نکردن این معضلات هم صرفا با بهانه برچسب سیاسی‌زدن ظلم دیگری است. با همه توان تلاش کنیم تا مردم‌داری را جایگزین سرمایه‌داری کنیم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      جناب قالی باف درزمان حکومت داری اصولگرایان مگر کارتن خواب یا گور خواب کم بودن که الان صدات دراومده مردم گول حرفهای شماها رو نمیخورن شما نه دلسوز ی بلکه به قصد تخریب دولت روحانی این صحبتها رو میکنید این یک نوع مانور تبلیغاتیه نه چیز دیگر

    • بدون نام

      آقای قالیباف مگه خودت مسءول نبودی؟قبرستان ها که مربوط به شهرداری ها میباشد چرا شما بی اطلاع بودید. ...

    • ترسو

      مثل اينكه ايشون يادشون رفته كه يكي از بازيگران اين تراژدي دردناك ؟!؟!؟! خودشونن ؟
      دست بدست هم دهيم به .......... مملكت خويش را كنيم ويران !
      كاملا هم موفق و كامياب شدن !

    • کیان

      باید برید بمیرید با این وضع مملکت داری.
      آبروی این ملت رو بردید.
      اینقدر که خبر مسرت بخشی بود که جهانیش هم کردید.
      فقط بلدید اظهار تاسف کنید.

      پاسخ ها

      • رضا

        به نظرمن هم شهرداری وهم دولت درموردگورخواب ها مقصرو.......است ومتاسفانه این حرکت دربین اغلب مسئولان کشور متداول شده که قصوررا به گردن همدیگر بیندازند بدون اینکه به فکر چاره وعلاج رفع قصور باشند نیست

    • حسین صحرانورد

      سلام، دقیقآ، چطور ممکنه شهردار کلان شهر تهران از این فاجعه ننگین خبر نداشته باشه؟ ؟؟؟اگر واقعا خبر نداشته که اصلا در چننین جایگاهی نباید قرار بگیره وچنانچه خبر داشته و ازین فاجعه بهره‌برداری سیاسی وتبلیغات انتخاباتی کند وای بحال این ملت که چنین افرادی بخواهند سکان حکومت این کشور را به دست بگیرند! !!

    • بدون نام

      البته اگه استفاده سیاسی بخوای حساب کنی باید بگیم ابتدا دولت قالیباف رو تخریب کرده و این رویه بیشتر توسط این دولت انجام میشه چون بسیار بعید به نظر میرسه دولت 8 ساله بشه

    • بدون نام

      قالی باف خودت هم میدونی مردم بهت رای نمیدن پس آنقدر خودت به آب و آتش نزن شاید دوره بعد هم گزاشتن شهردار بمونی البته شاید

    • سید

      خوب حرف شما دزست . خوبه که مسولین نظام بادرست عمل کردن به وظایف خود که یکی از این وظایف جمع آوری مظلومان کارتن خواب است و با از ابین بردن علت اساسی گور خوابی که همانا بیکاری است با از بین بردن ام الفساد تمام بدبختی ها همان بسکاری و اعتیاد است موجب بهروزی. انقلاب باشند . هر چند به نفع یعضی است که مردم بدبخت ایران همچنان کارتن و گور خواب باقی بمانند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج