adexo3
۴۵۱۰۹۹
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

گروگانگیری در شیراز

فردی که در شیراز توسط افرادی ربوده و به شهرستان کوار انتقال داده شده بود، با تلاش مأموران انتظامی آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده شد.

خبرآنلاین: فردی که در شیراز توسط افرادی ربوده و به شهرستان کوار انتقال داده شده بود، با تلاش مأموران انتظامی آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده شد.

سردار احمد علی گودرزی گفت: شخصی با مراجعه به مأموران کلانتری "رحمت" شیراز اظهار کرد پسرش از منزل خارج و هم اکنون با تلفن همراه خود تماس و اعلام داشته که چند نفر ناشناس وی را گروگان گرفته و به شهرستان "کوار" انتقال و وی را تهدید به قتل کرده اند.

وی ادامه داد: پس از اطمینان یافتن از صحت و سقم موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان کوار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کوار و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه یکی از گروگانگیران دستگیر و فرد گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده شد.

گودرزی با اشاره به تحقیقات تکمیلی پلیس در راستای شناسایی و دستگیری یکی دیگر از ربایندگان، گفت: علت و انگیزه متهمان از این گروگانگیری، توسط پلیس در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد دلاوران نیروی انتظامی. واقعا باعث افتخارید

    • shohrehandy

      اکثر سرقتوها و ادم ربایی های اخیر رو نیروی انتظامی کشف و ادم رباها رو دستگیر کرده واقعا دستشون درد نکنه که باعث شادی خانواده فرد مورد ربایش رو فراهم کردن

    • مجتبی زاده

      این که شبیه خاله بازی بود

    • بدون نام

      پلیس ایران درخودپرسنل های زحمت کش وفداکارزیادداره ویک ازعوامل پایه گذارفرهنگ ونظم امنیت کشورمون هستش اماکسی نیست جواب زحمات این بنده خداهاروبدنداونایی که جون خودشون میگذرندبه خاطرامنیت کشوراماچه فایده بااین همه مشغله کاری خطرناک حقوق ناچیزمیگیرند.

    • سلام

      اینجوری که تا حدودی مشخص شد جریان ناموسی بود تو سایت خبری شهرستان کوار توضیح کامل رو دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج