adexo3
۴۵۱۲۸۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فروش مجوز طرح ترافیک روزانه متوقف شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی تهران در ابتدای هفته آینده با پایداری هوا مواجه خواهیم بود از تشکیل جلسه عصر امروز کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در محل استانداری تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی تهران در ابتدای هفته آینده با پایداری هوا مواجه خواهیم بود از تشکیل جلسه عصر امروز کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در محل استانداری تهران خبر داد.

به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، ناصر مهردادی در این خصوص گفت: با توجه به اطلاعات بدست آمده و نظر اعضا کمیته شرایط ویژه آلودگی هوا به منظور جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها با توجه به پیش بینی شرایط پایداری هوا برای روز شنبه این جلسه عصر امروز (پنجشنبه ۹ دی ماه) در محل معاونت عمرانی استانداری تهران تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوای تهران امروز روی عدد ۹۴ قرار داشته است، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد کلیه فعالیت واحدهای شن و ماسه از روز شنبه ممنوع خواهد بود.

مهردادی ادامه داد: همچنین فروش مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک پایتخت از روز شنبه تا سه شنبه هفته پیش رو متوقف می‌شود.

وی گفت: از دیگر مصوبات این جلسه افزایش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد تا روز سه شنبه ۱۴ دیماه و تا ساعت ۱۹ در تهران بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      شماهم خودتون بااین طرح ترافیک وزوج فرد مسخره کردید اصلا به فکر ما که با ماشین دراختیار ادارات وشرکتهاکارمیکنیم نیستین خدااز شما وبقیه تصمیم گیرندهای این مصوبات نگذره که باعث گرفتاری ما رانندگان میشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج