۴۵۱۳۶۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ابوبکر البغدادی هنوز زنده است

یک مسئول بلند پایه آمریکایی ضمن تکذیب گزارش های منتشر شده در مورد کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش گفت که او هنوز زنده است.

خرگزاری مهر: یک مسئول بلند پایه آمریکایی ضمن تکذیب گزارش های منتشر شده در مورد کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش گفت که او هنوز زنده است.

پایگاه خبری الیوم السابع نوشت: این مسئول آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، عنوان کرد: سرویس های امنیتی ایالات متحده برآوردهای درستی در مورد محل زندگی البغدادی دارند.

این در حالی است که برخی گزارش های رسانه ای در عراق اعلام کرده بود که ابوبکر البغدادی طی هفته های گذشته در جریان بمباران استان نینوا توسط جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش، کشته شده است.

ابوبکر بغدادی چهارمین سرکرده گروه تروریستی داعش است که پس از «ابومصعب زرقاوی»، «ابوحمزه مهاجر» و «ابوعمر بغدادی»، سرکرده این گروه تروریستی شده است.
نام واقعی بغدادی که متولد سال ۱۹۷۱ میلادی در سامرا و ۴۱ ساله است، 'ابودعاء' یا 'الکرار' ابرهیم ابن عواد هاشمی قریشی است.
وی فعالیت خود را با عضویت در گروهک تروریستی القاعده در عراق آغاز کرد و سال ۲۰۱۰ به دستور اسامه بن لادن سرکرده پیشین القاعده که به دست آمریکایی ها کشته شد، به عنوان سرکرده این گروه در عراق منصوب شد.

اما اکنون بین وی و ایمن الظواهری سرکرده کنونی القاعده اختلاف به وجود آمده و هریک دیگری را تکفیر کرده و طرف مقابل را منحرف می داند که نباید از آن پیروی کرد.

گروه تروریستی داعش بعد از شروع عملیات موصل توسط نیروهای عراقی و پیشروی های چشم گیری نیروهای ارتش سوریه، به شدت در تنگنا قرار گرفته است و عناصر تروریستی این گروه برای فرار از منطقه ای به منطقه دیگر از شهروندان به عنون سپر انسانی استفاده می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید بهروزی

      به یاری خدا و فداکاری ایرانیان داعش هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد چون ما ایرانیان محکم و شجاع علیه داعش و اربابشان ایستاده ایم کار ابوبکر البغدادی تمام است.

    • بدون نام

      دارن برا ایران نقشه میکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج