۴۵۱۳۶۸
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

جمع‌ آوری ۷۵۰۰ گورخواب در یک روز

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه با ابر ناامیدی جدی در جامعه مواجه هستیم، گفت: برای کشور بسیار بد است که عده‌ای گورخواب و کارتن خواب باشند و در یک روز ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از گورخواب‌ها جمع‌آوری شوند.

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه با ابر ناامیدی جدی در جامعه مواجه هستیم، گفت: برای کشور بسیار بد است که عده‌ای گورخواب و کارتن خواب باشند و در یک روز ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از گورخواب‌ها جمع‌آوری شوند.

محمدهادی ایازی در مراسم پاسداشت هفتمین سال تأسیس بنیاد نیکوکاری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، اظهار کرد: در بحث سلامت جسمانی اگر خوب کار کنیم تنها ۲۵ درصد از سلامت جسمانی مردم به عهده وزارت بهداشت و ۷۵ درصد در اختیار دیگر دستگاه‎ها و مردم است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ درصد مردم ایران افسردگی دارند، افزود: اینکه چه عاملی سبب شد این اتفاق در جامعه رخ دهد، مهم است.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه حوادثی که در جامعه اتفاق می‌افتد، فیلم‌های صدا و سیما و میزان اخبار بر میزان بیماری افراد افزایش یا کاهش می‌یابد، تصریح کرد: اگر بتوانیم حال مردم را خوش کنیم سلامت مردم ارتقا می‌یابد و بدحالی مردم را در معرض تهدید قرار می‌دهد و ایجاد مشکل می‌کند.

این مسؤول با اشاره به اینکه با ابر ناامیدی جدی در جامعه مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: برای کشور بسیار بد است که عده‌ای گور خواب و کارتن خواب باشند و در یک روز ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از گورخواب‌ها جمع‌آوری شوند.

ایازی یادآور شد: این آمار بدی است که یک میلیون و ۳۵۰ هزار معتاد داشته باشیم و از هر چهار ازدواج به یک طلاق ختم شود.

وی با اعلام اینکه در کشور ۶۲۰ سازمان مردم‎نهاد، ۸۱۲ مرکز خیریه در حوزه سلامت داریم، ادامه داد: در سال گذشته هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت و در ۶ ماه نخست امسال ۷۸۰ میلیارد تومان خیران مشارکت داشتند.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مشکلات کشور باید با تعامل حل کرد، گفت: مشکلات جدی در سلامت معنوی که حوزه فرهنگی محسوب می‌شود، داریم و باید درصدد تغییر سبک زندگی مردم باشیم و خیران را به نسل‌های بعدی معرفی کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه ۱۰ درصد تهرانی‌ها از خون مردم شهرستان‌ها استفاده می‌کنند، اظهار کرد: تنها یک پایگاه انتقال خون استاندار در تهران داریم و پنج پایگاه انتقال خون در حال احداث است.

ایازی خاطرنشان کرد: گرچه در مازندران کمک‌های خوبی از خیران به حوزه سلامت داشتیم اما معتقدیم با وجود تمکن مالی و اعتقاد دینی به‎درستی از ظرفیت خیران استفاده نشده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در مسئله فرهنگ سلامت دغدغه داریم، گفت: باید خط قرمزهای بیماری ایدز به مردم معرفی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      درود به شرفتون کار تون مطمعنا"نزد خدا بی اجر نخواهد ماند لازم است خیرین اینجا خودی نشون بدن نه مص بعضی ها یه مدرسه بسازن اسم خودشون بزارن روش .فک کنم پنجاه درصد مردم ما افسرده باشن

    • بدون نام

      آخه کشوری که دنیایی از معادن و منابع را داره، چرا باید دنبال خیر باشه. خب آقازادها کمتر اختلاس کنند، بعد ایران میشه بهشت

    • بدون نام

      نمیخوام چیزی بگم فقط بگم متاسفم

    • محمد حسین

      خوب اینهمه بی خانمان و محجور و متجا هر و معتاد و کارتون خواب و مفنگی و عاطل و بیکار مولود ما و مولود اهمال و سهل انگاری ما و مولود بی توجهی و بی مدیریتی و بی مسوولیتی ما و مولود عدم حمایت و عدم پشتیبانی ماست اینها مال این مملکتند و از خارج وارد و صادر نشده اند این فلاکت و ادبار را اول خود و خانواده و محیط پیرامونش و بعد بی برنامه گی ما در دامان نشان گذاشته ماییکه به ادعایی به تمامی محرومان و مظلومان جهان کمک ویاری و مدد می دهیم ولی از خانه خو د غافل و بی خبر یم مایه خجلت و شرم ساری است که در جهانی که حتی به حیوانات نیز توجه و احترام دارند در اینجا آوازه این فجایع و ناهنجاری در دنیا پخش شود چرا خیلی دور میروید شماها اصلا در اجتماع یا نیستید یا نمی روید بروید در سطح همین پایتخت ودر بهترین خیابانها یش وهمه جا یش مثلا امام حسین و کل حواشی آن هزاران هزار از این کارتون خوابه و متجاهرین را که دراز به دراز افتاده اند خواهید دید شما اینها را نمی بینید آنقدر گرفتار و سرگرم مظاهر و عوالم دنیا ی خود هستید جامعه اینکه پر شده سراسر از ریا و فریب و خائن و خیانت کاری و دروغ گویی و اختلاس و ارتشاء و رانت و انحصار و زد و بند و عادت و حیف و میل بیت المال و مدیرانی نجومی که همه در فکر اشرافیت و اشرافی گری و در فکر خود و جیب خود هستند خوب باید هم اینها و خیلی هم بدتر عاقبت ما باشد

    • بدون نام

      متاسف از اینم که در ایران بدنیا اآمدم

    • وحید

      7500نفر در یک روز؟ یا خداااااااا. من فکر میکردم زیر صدنفر باشن.کجا رفته این آقای کلیدساز

    • مهدی بزرگمهر

      آدم سالم تحصیل کرده تو این مملکت کار و جایگاهی نداره اونوقت اینها چی جامعه میخوان بشن؟بخاطر مواد و پول هرکاری میکنن دزدی قتل و.... اینهارو باید همونجا خاک کرد تا ایران رو پاکسازی کرد!

    • زهرا

      احسن خوب گفتی آقای بزرگمهراینهاهمان کسانین که برای خودشونم ارزش قایل نیستن عرزه هیچ کاری راندارن همش که تقصیرمسیولین یه عده بی عرزه ان مثلاهمسرمنساعت شیش صبح میرفت سرکارتاده شب داداشش میگفت بروبابامن نمی تونم حمالی کنم الان ایشون بازنشستن داداششم مستاجرنیازمندای واون حرفم میزنی همه رومقصرمیدونه الاتنبلی وبی عرزکیه خودش همه چی ومیندازیم گردن دولت و....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج