adexo3
۴۵۱۵۱۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

در ایران بیش از ۷۰ درصد شهرنشین هستند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد بیش از ۷۰ درصدی جمعیت شهرنشین در ایران،‌ گفت: آمارها حاکی از آن است که بیش از ۵۰ درصد جمعیت دنیا، شهرنشین هستند.

خبرآنلاین: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد بیش از ۷۰ درصدی جمعیت شهرنشین در ایران،‌ گفت: آمارها حاکی از آن است که بیش از ۵۰ درصد جمعیت دنیا، شهرنشین هستند.

حامد مظاهریان در نشست هم‌اندیشی استادان، مدیران و صاحبان صنعت ساختمان با اشاره به اینکه ایران در مقام یازدهمین کشور در ساخت بناهای بلند در کل دنیاست، افزود: بناهای بلند واقعیت امروز شهرهای معاصر هستند که به دلیل استفاده حداکثری از زمین و منابع و تاسیسات به عنوان یک راهکار حل مشکلات شهری پیش روی کارشناسان و صاحب نظران و در عین‌حال، دست‌اندرکاران ارشد قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آمارهای بین‌المللی نشان می‌دهند که بیش از ۵۰ درصد جمعیت دنیا، شهرنشین هستند و این آمارها در ایران به بیش از ۷۰ درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: هبیتات ۳ که در ماه‌های گذشته در اکوادور با حضور وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده ایران و سایر کشورهای دنیا برگزار شد، پیامدهای روشنی داشت که با بندهای مختلفی که تمامی کشورهای دنیا بر روی آن به جمع بندی رسیدند دورنمای جمعیت شهرنشین و شهرهای آینده را برای ۲۰ سال آتی ترسیم کرد و ایران نیز به آنها پایبندی نشان می‌دهد و موارد متعدد آن را در دستور کار شهرهای خود قرار خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکثر روستاییان دارن کوچ میکنن به شهرهای بزرگ،وشغل غریب به اتفاق شده کارگری ودستفروشی ویا قاچاق

    • بدون نام

      اگر دولت فکری نکنه روستا نابود میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج