۴۵۱۵۶۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

امام جمعه قم: فتنه ۸۸ چیزی جز رسوایی نداشت

امام جمعه قم گفت: ریشه فتنه ۸۸ خارج از کشور بود اما ریاست طلبی و حب مقام و حسادت از عوامل اصلی فتنه بود و هنوز فتنه تمام نشده است، فتنه امروز تلاش برای اعتماد به دشمن قسم خورده کشور یعنی آمریکا است.

خبرگزاری تسنیم: آیت الله سید‌محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: کفار، ایمان که هویت اصلی مسلمانان است را قبول ندارند اما برخی از مسلمانان دل به کفار بسته‌اند.

وی گفت: کفار با ارزش‌های مومنان برخورد می‌کنند اما برخی مومنان تعصبی ندارند و ارزش‌ها را رها کرده و دل به کفار بسته‌اند.

امام جمعه قم افزود: امروز برخی از حکومت‌ها نام خود را اسلامی گذاشته‌اند اما یک گلوله به سمت اسرائیل شلیک نکردند و دربرابر اقدامات داعش در منطقه سکوت کردند.

وی با بیان اینکه غرب و آمریکا با دین و پیامبر(ص) و حجاب و عفاف مسلمانان دشمن هستند، بیان کرد: برخی از مسلمانان با آن‌ها طرح دوستی می‌ریزند که خداوند در قرآن کریم فرمودند دوست و همراهی غیر از خودتان انتخاب نکنید.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حضور ملت ایران در سالگرد حماسه ۹ دی عنوان کرد: امسال امت ایران در بزرگداشت روز تاریخی ۹ دی سنگ تمام گذاشتند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به مدیریت مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب معترضان به نتیجه انتخابات را به آرامش دعوت کردند و آن‌ها را به قانون فراخواندند.

وی گفت: مقام معظم رهبری یکی ازکاندیدا را فراخواندند و گفتند جنس تو با جنس این افراد تفاوت دارد اما نصایح مقام معظم رهبری را نپذیرفت و راه اشتباه خود را ادامه داد و دست از فتنه‌گری برنداشت.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به آشوب‌های فتنه‌گران تصریح کرد: آشوب‌گران هتاکی را به عرصه مقدسات دینی کشاندند و به حریم امام حسین(ع) جسارت کردند که این آشوب‌ها کار افرادی که به کاندیدای معترض رأی دادند نبود چون آن‌ها هم جز ملت انقلابی ایران بودند.

وی افزود: در دوران فتنه شخص نتانیاهو و اوباما به اسم از کاندیدای معترض حمایت کردند و اما آن شخص به جای تبری جستن از دشمن دست از مسیر غلط خود نداشت.

امام جمعه قم با بیان اینکه در آشوب ۸۸ هیچ چیز جز رسوایی و سرافکندی برای فتنه‌گران به همراه نداشت، عنوان کرد: نتیجه حادثه تلخ فتنه ۸۸ برای ملت ایران این بود که دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و عصاره ۸ سال دفاع مقدس را در روز حسینی بیرون آوردند و چنان ضربه‌ای به فتنه‌گران زدند که تا امروز نتوانستند سر بلند کنند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: ریشه فتنه خارج از کشور بود اما ریاست طلبی و حب مقام و حسادت از عوامل اصلی فتنه بود و هنوز فتنه تمام نشده است و فتنه امروز تلاش برای اعتماد به دشمن قسم خورده کشور یعنی آمریکا است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد: پیروزی سوریه در حلب و شکست داعش موضوع بسیار مهمی است و نقطه عطفی در منطقه است چون با این پیروزی به لطف خدا جبهه مقاومت در منطقه همچنان حرف برتر را می‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      علی. یارت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج