۴۵۱۶۶۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

کشف ۳ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و کشف سه تن و ۱۹۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲ عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد.

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: تیم های تخصصی پلیس در شهرستان نیکشهر، با اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی به سر نخ هایی دست پیدا کردند که حاکی از جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک باند بزرگ قاچاقچی مسلح با استفاده از دو دستگاه خودرو وانت در قالب پوشش بار یونجه بود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس بامداد روز گذشته دو دستگاه خودرو وانت متعلق به اعضای این باند را در محور فرعی "زر آباد" نیکشهر شناسایی می کنند که راننده این خودرو با مشاهده دستور ایست پلیس، ضمن تغییر مسیر ناگهانی، قصد فرار از منطقه را داشت که پس از مدتی تعقیب و گریز و هدف قرار گرفتن لاستیک های خودرو حامل مواد مخدر، سوداگران مرگ با به جا گذاشتن این خودرو ها و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو های به جا مانده در این عملیات، مأموران موفق به کشف دو تن و ۴۳۱ کیلو تریاک شدند.

سردار رحیمی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر علیه قاچاقچیان مسلح خبر داد و گفت: در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان زاهدان یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو پژو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی این شهرستان شناسایی کرده و پس از مدتی تعقیب و گریز، در یک عملیات غافلگیرانه با توقیف این خودروها، ضمن دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار، ۶۲۵ کیلو حشیش، ۱۳۰ کیلو تریاک و هفت کیلو هروئین را کشف کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضولباشی

      احسنت این کاردرستیه چون هرچه تریاک کمبشه مصرف شیشه زیادمیشه چون هم استعمالش راحتره هم داخل ایران درست میشه وهم اینکه نعشگیش بیشتره وهم وابستگیش شدیدتره وهم اینکه زودترخانواده هاراازهم می پاشه درنتیجه فاحشه زیادتری برای صادرات به کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس فراهم میشه وهزاران خاصیت دیگر

    • بدون نام

      لایک فضول خودم.

    • بدون نام

      واقعادرسته هرچه تریاک کمتربشه شیشه بیشترمیشه

    • معتادپاشی

      لایچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج