جاباما
۴۵۱۹۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سامسونگ، رقیب ایرپادهای اپل را معرفی می کند

شایعات می‌گویند سامسونگ می‌خواهد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از گوشی گلکسی S۸ حذف کند. حالا خبر جدید این است که سامسونگ می‌خواهد همراه با گلکسی S۸ یک هدفون توگوشی بی‌سیم هم عرضه کند.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانین: شایعات می‌گویند سامسونگ می‌خواهد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از گوشی گلکسی S۸ حذف کند. این حرکت در همان نگاه اول واکنشی است به حدف جک هدفون در گوشی‌های جدید آیفون و موتورولا که اخبار و شایعات متعددی هم درباره‌ی آن به گوش‌مان رسیده است حالا خبر جدید این است که سامسونگ می‌خواهد همراه با گلکسی S۸ یک هدفون توگوشی بی‌سیم هم عرضه کند.
سامسونگ، رقیب ایرپادهای اپل را معرفی می کند

این هدفون وایرلس توگوشی جدید احتمالا در رخداد بزرگ سامسونگ برای معرفی پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ این شرکت کره‌ای در بهار سال آینده به بازار معرفی می‌شود اما فعلا هیچ اشاره‌ای نشده که آیا این هدفون همراه با گوشی عرضه می‌شود یا مشتریان باید آن را به‌طور جداگانه و به‌عنوان لوازم جانبی خریداری کنند. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ هدفون جدیدش را به‌عنوان یک پیشنهاد ويژه برای کسانی در نظر بگیرد که گلکسی S۸ را پیش‌خرید می‌کنند و همراه با سفارش پیش‌خریدکنندگان برای‌شان ارسال کند.
این در حالی‌ست که قبلا گفته شده بود پیشنهاد رایگان سامسونگ برای این دسته از مشتریان لوازم جانبی‌ای مثل هدست Gear VR خواهد بود. همچنین درمورد این هدفون توگوشی بی‌سیم گفته می‌شود که به تکنولوژی‌های صوتی هارمن مجهز خواهد بود.

با وجود این، برای تایید این اطلاعات ابتدا باید درمورد حذف یا وجود هدفون در گوشی گلکسی S۸ مطمئن شویم و فعلا نمی‌توانیم اظهار نظر دیگری داشته باشیم. اخبار قبلی می‌گفتند این گوشی در MWC ۲۰۱۷ یعنی همین یکی دو ماه آینده معرفی وعرضه می‌شود اما ظاهرا این روند به تاخیر افتاده و در حوالی اردیبهشت سال آینده باید منتظر معرفی گوشی پرچم‌دار سامسونگ باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج