adexo3
۴۵۲۱۱۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

غرضی: انتخابات ۹۶ خیلی متفاوت از ۹۲ است

سید محمد غرضی در مورد طرح کاندیداتوری برخی افراد از جمله قالیباف و جلیلی گفت: اینکه هر روز یک کاندیدا مطرح می شوند نشان دهنده ان است که به نتیجه نرسیده اند.

پایگاه خبری انتخاب: سید محمد غرضی در مورد طرح کاندیداتوری برخی افراد از جمله قالیباف و جلیلی گفت: اینکه هر روز یک کاندیدا مطرح می شوند نشان دهنده ان است که به نتیجه نرسیده اند.

این کاندیدای انتخابات ۹۲ در پاسخ به سئوالی در مورد وحدت اصولگرایان ادامه داد: براساس اخبار هرکدام از گروه های اصولگرا از کسی پشتیبانی می کند،باید یک مقداری حوصله به خرج داد.

وی در پاسخ به این پرسش که جامعه مدرسین و جامعه روحانیت می توانند نقش ریش سفیدی شان را در این انتخابات بازی کنند و اصولگرایان را به وحدت برسانند؟ تاکید کرد: امیدوارم بتوانند ولی در گذشته که نتوانستند.

غرضی همچنین در واکنش به سئوالی در مورد تمکین پایداری به ائتلاف احتمالی گفت: انها هم جزو همین عزیزان هستند، این عزیزان در میان اصولگرا در یک مجموعه ای هستند که نظرات مختلف دارند ولی هنوز به یک جمع بندی نرسیده اند.

این فعال سیاسی در مورد امکان اجرای استراتژی تعدد کاندیدا برای شکستن رای روحانی گفت: به نظر نمی اید مفاهیم سال ۹۲ را بتوانند به سال ۹۶ منتقل کنند. سال ۹۶ خیلی متفاوت از سال ۹۲ است.

غرضی درباره انتقادات تشدید شده اصولگرایان از دولت و برجام تاکید کرد: می خواهند جانشین اقای روحانی بشوند و دایم نتایج مثبت را برجام نفی می کنند. نتایج منفی را هم به رخ می کشند و مردم وقتی می بینند یک کسی می خواهد جانشین کس دیگر بشود حرف هایش را خیلی جدی نمی گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روهام

      میخوای کاندیدبشئییییییییی خخخخخخخ بشو

    • شهاب22

      عشق من همینه . بخدا که . من بدبخت چهار سال پیش به روحانی رای دادم الان هنوز خبری نیست . چهار سال پیش همین مرد برگشت گفت سربازی رو برمی دارم ما مسخرش کردیم . دوسال از جوونیم رفت سر همین اشتباه ما ها . نکنید اینکارو . قیافه معیار خوبی واسه رای دادن نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج