۴۵۲۲۷۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انزوای ترامپ میان جمهوری‌ خواهان بر سر روسیه

پیامدهای سیاست دولت «باراک اوباما» در رابطه با تشدید مجازات‌های روسیه تنها به مناسبات بین آمریکا و روسیه محدود نمی‌شود. رویکرد دولت آمریکا در قبال روسیه، تاثیرات جدی بر سیاست داخلی آمریکا نیز دارد.

خبرگزاری ایلنا: پیامدهای سیاست دولت «باراک اوباما» در رابطه با تشدید مجازات‌های روسیه تنها به مناسبات بین آمریکا و روسیه محدود نمی‌شود. رویکرد دولت آمریکا در قبال روسیه، تاثیرات جدی بر سیاست داخلی آمریکا نیز دارد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا آشکارا مخالف تشدید مجازات‌های روسیه بوده است.

«تاگس‌شاو» سایت اینترنتی شبکه یک آلمان، با انتشار گزارشی از انزوای ترامپ حتی در بین جمهوریخواهان آمریکا خبر می‌دهد. آشکارا کسانی که از مواضع ترامپ در قبال روسیه دفاع می‌کنند، در خود حزب جمهوری‌خواه نیز در اقلیت قرار دارند.

در این گزارش آمده که اکثریت جمهوری‌خواهان خواهان تشدید مجازات و افزایش تحریم‌ها علیه روسیه هستند. و این با سیاستی که ترامپ تاکنون اعلام کرده، بسیار تفاوت دارد.

پیامدهای رفتار سیاسی

دولت اوباما در واکنش به نقش هکرهای روس در کارزار انتخاباتی آمریکا و در واپسین روزهای زمامداری خود اقدام به تشدید مجازات‌های روسیه کرده است. «لیزا موناکو» مشاور امنیتی اوباما، گفته است فعالیت‌ها و اقدامات هکرهای روسیه نمی‌تواند بدون پیامد بماند و پیامدهای این اقدامات حال متوجه دولت روسیه است.

مشاور امنیتی اوباما گفته است که تشدید مجازات‌های روسیه واکنشی است به فشارها و محدودیت‌هایی که دولت روسیه برای همکاران دولت آمریکا در آن کشور ایجاد کرده و در عین حال پاسخی است به تلاش‌ هکرهای آن کشور برای تاثیر نهادن بر انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا.

ر ارتباط با تشدید مجازات‌ها ۳۵ شهروند روس همراه با خانواده‌های‌شان به اتهام جاسوسی می‌باید ظرف ۷۲ ساعت خاک آمریکا را ترک کنند و از آن گذشته، دو موسسه روسی فعال در آمریکا نیز تعطیل شده‌اند و مضاف بر آن‌ها تحریم‌هایی علیه برخی از افراد و سازمان‌ها در روسیه نیز پیش بینی شده است، و از آن جمله علیه همکاران سازمان‌های امنیتی GRU (اداره اصلی اطلاعات روسیه( و FSB (سرویس امنیت فدرال روسیه).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج