اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۲۷۴۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وعده بازگشت ثبات به کره جنوبی

رئیس‌جمهور موقت کره‌ جنوبی در پیام سال نوی میلادی با هدف اطمینان دادن به مردم کشورش پس از بحران سیاسی اخیر متعهد به بازگشت ثبات به کره جنوبی شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهور موقت کره‌ جنوبی در پیام سال نوی میلادی با هدف اطمینان دادن به مردم کشورش پس از بحران سیاسی اخیر متعهد به بازگشت ثبات به کره جنوبی شد.

هوانگ کیو-آهن، نخست وزیر کره‌ جنوبی به دنبال استیضاح پارک گئون های رئیس‌جمهور این کشور زمام امور را به دست گرفت و به رهبر دو فاکتوی کره‌ جنوبی تبدیل شد.

وی در یک سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سال نو گفت: امسال نیز همانند همیشه نهایت تلاش خود را خواهم کرد تا ثبات در کشور حفظ شود و امور کشوری تحت یک مدیریت باثبات قرار گیرند.

پارلمان کره‌ جنوبی ۹ دسامبر سال ۲۰۱۶ پارک گئون های را به خاطر رسوایی فساد استیضاح کرد. پارک گئون های به تبانی با چوی سون- سیل یکی از دوستان قدیمی‌اش برای اخاذی از بزرگترین کمپانی‌های کشور و اینکه اجازه داده بر دولتش کنترل داشته باشد متهم شده است.

دادگاه قانون اساسی ۶ ماه فرصت دارد تا درخصوص این پرونده حکمی صادرکند؛ پرونده‌ای که اعتراضات گسترده مردم کره‌ جنوبی را به دنیال داشته است.

هوآنگ گفت: یکی دیگر از وظایف کنونی ما درک اتحاد در میان مردم و هم‌بستگی اجتماعی است.

در همین حال وی تلاش کرد در پیام سال نو خود به نیروهای مسلح کره‌ جنوبی نیز روحیه دهد.

هوآنگ گفت: مردم ما به نیروهایمان که آمادگی نظامی با یک اراده قوی حفظ کرده‌اند، ایمان کامل دارند. سئول هرچه لازم باشد برای حمایت از نیروهای مسلح کشورش انجام می‌دهد.

رئیس‌جمهور موقت کره‌ جنوبی به خوبی می‌داند که کره شمالی بزرگترین چالش دوران حکومتش خواهد بود. بسیاری انتظار دارند که با بی‌ثباتی در سئول و روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید در آمریکا پیونگ یانگ مشکلات بیشتری را به وجود آورد.

هوآنگ همچنین متعهد شده تا توافقنامه‌های نامحبوب با ژاپن را درخصوص تشریک اطلاعات نظامی و غرامت برای زنان کره‌ جنوبی که در جریان جنگ جهانی دوم توسط ارتش ژاپن به عنوان برده‌های جنسی مورد آزار و و اذیت قرار گرفته‌اند را حفظ کند.

وی همچنین درخواست اپوزیسیون کشور برای بررسی مجدد مساله استقرار سپر دفاع موشکی "تاد" در خاک کره‌ جنوبی را رد کرد؛ سیستمی که نه تنها باعث خشم کره‌ جنوبی بلکه باعث نگرانی چین نیز شده است چراکه معتقد است این سیستم به رادار آمریکا اجازه می‌دهد تا موشک‌هایش را بهتر رهگیری کند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کره جنوبی اصلا پایش کج درست شده ی وقت با کره شمالی ی چند با ژاپن آره دیگه مثلا می خواهد خودی نشان بده ولی اشتباه میکنه شیطان بزرگ آمریکا پشت شده ولی پوچ خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج