۴۵۲۹۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گوشی هواوی اسند ۵W معرفی شد

اپراتور آمریکایی ریپابلیک وایرلس (Republic Wireless) گوشی هواوی اسند ۵W را معرفی کرد. این اپراتور به تازگی سعی دارد تا گوشی های هوشمند مقرون به صرفه ای را به دست کاربران خود برساند.

وب سایت تکرا - امید اصغرزاده: اپراتور آمریکایی ریپابلیک وایرلس (Republic Wireless) گوشی هواوی اسند ۵W را معرفی کرد. این اپراتور به تازگی سعی دارد تا گوشی های هوشمند مقرون به صرفه ای را به دست کاربران خود برساند.
گوشی هواوی اسند ۵W یک اسمارت فون میان رده بوده که با برچسب قیمتی ۱۷۹ دلار عرضه خواهد شد. مهمترین هدف اپراتور Republic Wireless ارائه بهترین محصولات با کمترین هزینه برای مشتریان خود است؛ بنابراین گوشی هواوی اسند ۵W یک محصول متناسب با استراتژی این اپراتور است.

گوشی هواوی اسند 5W معرفی شد

گوشی هواوی Ascend ۵W دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS TFT با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و از ویژگی هایی برخوردار است که به طور معمول در گوشی های گران قیمت یافت می شود. اسکنر اثر انگشت، یکی از همین ویژگی هاست.

گوشی هواوی اسند ۵W با دوربین های نسبتا مناسب و معقولی نیز بسته بندی شده است. یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی از سونی با فوکوس خودکار و یک فلش LED در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدیو چت یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیده می شود.

گوشی هواوی اسند 5W معرفی شد

قدرت پردازشی اسمارت فون هواوی اسند ۵W توسط یک پردازنده ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ کوالکام تامین شده که در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ جای گرفته است. ۲ گیگابایت رم داشته و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق یک کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

این دستگاه انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی فراهم کرده و اندروید ۶.۰ مارشمالو مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد. این اسمارت فون همانطور که گفته شد با قیمت ۱۷۹ دلار قابل خریداری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج