۴۵۳۴۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هيات سه نفره به نفع کيميايي حکم داد

«قاتل اهلی» مطیع شد!

روز گذشته باخبر شدیم پس از طرح شکواییه مسعود کیمیایی علیه قوچانی سرمایه گذار و تهیه کندده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» پنچشنبه هفته پیش جلسه ای برای رسیدگی به این شکایت در خانه سینما تشکیل و رای این جلسه بر حقانیت مسعود کیمیایی بوده است.

روزنامه بانی فیلم: روز گذشته باخبر شدیم پس از طرح شکواییه مسعود کیمیایی علیه قوچانی سرمایه گذار و تهیه کندده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» پنچشنبه هفته پیش جلسه ای برای رسیدگی به این شکایت در خانه سینما تشکیل و رای این جلسه بر حقانیت مسعود کیمیایی بوده است.
«قاتل اهلی» مطیع شد!

« قاتل اهلی» یکی از پر حاشیه ترین پروژه های سینمایی است که تا کنون مسعود کیمیایی با آن روبرو شده است!

این مسئله از آنجا ناشی شد که قوچانی تهیه کننده و سرمایه گذار این فیلم شناخت کاملی از جایگاه و رتبه فرهنگی مسعود کیمایی نداشت. همین موضوع این تصور نادرست را در ذهن قوچانی به وجود آورده بود که با این فیلمساز صاجب سبک نیز می تواند مانند سایر پروژه هایی برخورد کند که با آنها توانسته بود در جرگه تهیه کنندگان قرار گیرد.

این اشتباه محاسبه و این تلقی غلط و نداشتن شناخت کافی و کامل از مقوله تهیه کنندگی، برای فیلمسازی مانند کیمیایی موجبات بروز مشکلاتی شد تا دست آخر سرنوشت آخرین ساخته کیمیایی به شکل ناقص و نیمه تمام در آید.

نامه نگاری های کییمیایی و اعلام این مورد که «قاتل اهلی» ناقص بود و برای تکیمل آن باید چند سکانس فیلمبرداری شده و این فیلمساز نسبت به ساخت موسیقی و روال تدوین آن حضور داشته باشد، شرایط را برای قوچانی سخت و دشوار کرد.

آخرین واکنش کارگردان «قیصر» انتشار نامه اش در بانی فیلم بود که خطاب نامه به محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود. کیمیایی در این نامه از دبیر جشنواره خواسته بود از نمایش و شرکت فیلم «قاتل اهلی» در جشنواره فجر ممانعت کند. دلایل کیمیایی هم بیشتر به وجود نقص هایی در فیلم بود که آن را یک نسخه ناتمام و تکمیل نشده کرده بود.

اینکه فیلم قاتل اهلی بتواند در جشنواره سی و پنچم فیلم فجر به نمایش درآید منوط به انجام تمامی موارد فیلمبرداری، تدوین و ساخت موسیقی است.

به هر حال با رای هیات رسیدگی کننده به شکایت مسعود کیمیایی علیه قوچانی و الزام این سرمایه گذار و تهیه کننده مبنی بر انجام تمام مواردی که کیمیایی خواسته بود، به نظر می رسد شرایط متفاوتی نسبت به گذشته در مورد این پروژه سینمایی ایجاد شده باشد؛ شرایطی که بر اساس آن مسعود کیمیایی می تواند با خاطری آسوده تمامی موارد نقص فیلم را برطرف کند.

سرمایه گذار و تهیه کننده قاتل اهلی بر اساس حکمی که دریافت کرده باید ضمن انجام تسویه حساب با عواملی که بخشی یا تمام دستمزد خود را دریافت نکرده اند، مقدمات انجام مراحل فیلمبرداری و تدوین بر اساس نظر مسعود کیمیایی را نیز مهیا سازد.

براساس شنیده های خبرنگار بانی فیلم، قوچانی ضمن تماس با برخی از عوامل فیلم، مژده انجام فیلمبرداری در روزهای آینده را نیز داده است!

گفتنی است، پای نامه ای که در آن حکم هیات سه نفره مبنی بر حقانیت مسعود کیمیایی در دعوی مطرح شده را منوچهر شاهسواری، مجید رضابالا و ضیا هاشمی امضا کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج