adexo3
۴۵۳۴۲۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

اوباما به سرآشپز کنسولگری روسیه هم رحم نکرد

بین ۳۵ دیپلمات روس اخراج شده و اعضای خانواده های آنان از آمریکا که به مسکو بازگشتند، سراَشپز کنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو هم دیده می شود که براساس فرمان باراک اوباما به عنوان عنصر نامطلوب اخراج شده است.

خبرگزاری ایرنا: هواپیمای ایل-۹۶ بامداد امروز (دوشنبه) در فرودگاه ونووکوا در مسکو فرود آمد . هواپیمای ویژه گروه پروازی ریاست جمهوری روسیه که برای بازگرداندن دیپلمات ها به دستور ولادیمیر پوتین به آمریکا اعزام شده بود، یکصد سرنشین شامل ۳۱ دیپلمات سفارت در واشنگتن، چهار کارمند سرکنسولگری در سانفرانسیسکو و اعضای خانواده های آنان را به مسکو بازگرداند.
بین اخراج شدگان سرآشپز سرکنسولگری روسیه هم قرار دارد که از طرف آمریکا نامطلوب اعلام شده است.
هفته نامه روسی آرگیومنتی ایفاکتی در نسخه آنلاین خود به نقل از بیانیه فیس بوکی سرکنسولگری روسیه نوشت: سرآشپز روسی یکی از چهار کارمند اخراج شده است که به مسکو بازگشت.
اوباما پنجشنبه گذشته مجموعه ای از تحریم ها و اقدام ها از جمله اخراج ۳۵ دیپلمات روسی را از آمریکا به عنوان پاسخ به حمله سایبری منتسب به روسیه اعلام کرد.
از سوی دیگر، رسانه های روسی گزارش دادند که دو مجتمع روسی در مریلند و نیویورک با ادعای انجام فعالیت اطلاعاتی ضدآمریکایی بسته شده است.
اما ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در واکنش به این اقدام اوباما گفت: مسکو دیپلمات های آمریکایی را اخراج نمی کند و دیپلماسی خود را تا سطح آشپزخانه ای پائین نمی آورد.
وی روز جمعه پس از ارائه فهرست ۳۵ نفره دیپلمات های آمریکا برای اخراج از روسیه اعلام کرد: مسکو حق اقدام متقابل را برای خود محفوظ می داند، ولی براساس مصالح ملی و خردمندی عمل خواهد کرد.
رئیس جمهوری روسیه گفت: خانواده های دیپلمات های آمریکایی مقیم روسیه نیز از حضور در مکان هایی که معمولا در آغاز سال نو گرد هم می آیند، منع نمی شوند.

تصمیم برای ارسال هواپیمای ویژه از سوی رئیس جمهوری روسیه با توجه به دشوار بودن تهیه بلیط هواپیما در ایام تعطیلات سال نو در امریکا گرفته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون قافیه به تنگ آید، شاعر به جفنگ آید
      اوباما آخر کاری زده به سرش

    • بدون نام

      دمش گرم کار خوب کرد

    • amir

      اینقدر وجه بین المللی روسیه خراب است که اگر دیپلمات های آمریکا را بیرون کنه با این مشکلات اقتصادیش وضعش بدتر هم میشه.

    • بدون نام

      خاک بر سر آمریکایی که ادعای ابرقدرتی میکنه ،‌اما در مقابل حمله سایبری روسیه کم آورد و اوضاع مملکتشان را به دست یک سرمایه دار بی همه چیز دادند . کسی عکس برهنه زنش همه جا هست و بانوی اول آمریکا شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج