۴۵۳۷۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پولاد کیمیایی:

مشکل «قاتل اهلی» حل شد، احتمالا به جشنواره می‌رسد

پس از مدت‌ها اختلاف درباره فیلم «قاتل اهلی» که منجر به شکایت مسعود کیمیایی از منصور لشگری قوچانی تهیه کننده فیلم شده بود حالا خبر می‌رسد شورای حکمیت سه نفره خانه سینما به حقانیت کیمیایی در این پرونده رای داده است.

وب سایت آی سینما: پس از مدت‌ها اختلاف درباره فیلم «قاتل اهلی» که منجر به شکایت مسعود کیمیایی از منصور لشگری قوچانی تهیه کننده فیلم شده بود حالا خبر می‌رسد شورای حکمیت سه نفره خانه سینما به حقانیت کیمیایی در این پرونده رای داده است. پولاد کیمیایی که اصل اختلافات به دلیل فیلمبرداری نشدن سکانس‌های او اتفاق افتاده بود در گفت و‌گو با ما با تایید این خبر از ادامه فیلمبرداری کار می‌گوید و امیدوار است با حضور دوباره بازیگران فیلم فرصت حضور در جشنواره سی و پنجم فجر را به دست آورد.
مشکل «قاتل اهلی» حل شد، احتمالا به جشنواره می‌رسد

از اواسط ماه گذشته خبر به اختلاف خوردن مسعود کیمیایی با تهیه‌کننده اش تبدیل یکی از مهم‌ترین حواشی سینمای ایران شد، حاشیه ای که باعث شد کیمیایی از تهیه‌کننده این فیلم به خانه سینما شکایت کند(اینجا) پس از این شکایت لشگری قوچانی چند باری وجود هرگونه مشکلی در این فیلم را رد کرد تا اینکه کیمیایی ابتدا با نگارش یک نامه به دبیر جشنواره (اینجا) و بعد در یک گفت‌و‌گو (اینجا) اعلام کرد در صورتی که تهیه‌کننده حاضر به رعایت درخواست های مشروع او از جمله فیلمبرداری سکانس‌های باقیمانده و تدوین فیلم زیر نظر او انجام نشود «قاتل اهلی» را فیلم خودش نمی‌داند و اجازه نمایش آن را در جشنواره فجر نمی‌دهد. پس از آن هم پولاد کیمیایی در گفت‌و‌گو با آی سینما (اینجا) جزئیات این اختلاف را تشریح کرد.

اما پس از گذشت چند روز از این اتفاقات بانی فیلم امروز خبر داد پنجشنبه هفته گذشته جلسه‌ای برای رسیدگی به این اختلاف در خانه سینما برگزار شده و شورای حکمیت سه نفره‌ای شامل مجید رضا بالا، منوچهر شاهسواری و سید ضیا هاشمی، نتیجه رای جلسه را به نفع مسعود کیمیایی صادر کرده‌اند.

پولاد کیمیایی در گفت و‌گو با آی سینما با تایید خبر رای صادر شده به نفع مسعود کیمیایی درباره وضعیت ادامه فیلمبرداری می‌گوید:«هنوز روز شروع فیلمبرداری مشخص نیست اما خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و بالاخره آقای قوچانی و کیمیایی توانستند به یک تفاهمی برسند. البته از همه کسانی که برای شروع دوباره این پروژه میانجی شدند هم تشکر می‌کنم.»

او همچنین درباره احتمال رسیدن «قاتل اهلی» به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می‌گوید:«تلاش می‌کنیم که به جشنواره فیلم فجر برسیم اما امیدوارم همه بازیگرانی که قرار بود در سکانس‌های باقی‌مانده بازی داشته باشند بتوانند سرصحنه حاضر شوند و از بابت غیبت بازیگران مشکل تازه‌ای ایجاد نشود.»

طبق خبرها بر اساس حکم دریافت شده، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده قاتل اهلی باید با عواملی که دستمزد خود را نگرفته‌اند یا نیمی از آن را دریافت کرده‌اند، تسویه حساب کند و مقدمات انجام فیلمبرداری و تدوین را بر اساس نظر مسعود کیمیایی مهیا کند. قوچانی هم در روزهای گذشته با عوامل تماس گرفته و خبر شروع فیلمبرداری را به آن‌ها داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج