adexo3
۴۵۴۵۹۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

وزیر نفت: گاز مازندران قطع نمی شود

درپی لغو قرارداد گاز ترکمنستان با کشورمان و احتمال قطع گاز مازندران، اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران ظهر امروز - سه شنبه با زنگنه وزیر نفت دیدار کردند تا دغدغه‌های مردم مازندران را پیگیری و منعکس کنند.

خبرگزاری ایسنا: درپی لغو قرارداد گاز ترکمنستان با کشورمان و احتمال قطع گاز مازندران،اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران ظهر امروز - سه شنبه با زنگنه وزیر نفت دیدار کردند تا دغدغه‌های مردم مازندران را پیگیری و منعکس کنند.

به گفته عبدالله رضیان سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران، وزیر نفت پس از شنیدن نظرات و نگرانی‌های نمایندگان مازندران با تشکر از صبوری و همکاری اهالی خونگرم مازندران با قاطعیت اعلام کرد گاز مازندران به هیچ عنوان قطع نخواهد شد و با اعمال مدیریت توزیع با وجود افت دما، گاز خانگی مازندران و برخی صنایع وابسته به کشاورزی مثل گلخانه ها قطع نخواهد شد.

رضیان افزود: وزیر نفت وعده داد حداکثر تا تیرماه خط دامغان - ساری در مدار قرار گیرد و با تمهیداتی که پیش بینی شده گاز استان مازندران با تامین از خطوط استان های همجوار قطع نمی شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: وزیر نفت در این دیدار با تشریح روند قرارداد گاز با ترکمنستان خاطرنشان کرد که برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زیر بار مطالبه غیر اصولی ترکمنستان نرفته است و با افزایش تولید داخلی و مدیریت مصرف بیش از پیش بر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی افزوده می شود.

در این دیدار بر لزوم صرفه جویی هموطنان جهت مدیریت مصرف و توزیع عادلانه تاکید شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی دولت قبلا حاضر بوده نفت رو نه برابر قیمت بخره برای بعضی هم وطنان و از طرفی بعضی ایرانیان کنار لوله گاز باید سیلندر به دست کوچه به کوچه دنبال ماشین کپسولی باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج