۴۵۴۷۶۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

موسیقی مرگ برای پسر جوان

پسر جوانی که در جریان درگیری به‌خاطر شنیدن صدای موزیک، جوانی را با چاقو کشته بود در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.

پسر جوانی که در جریان درگیری به‌خاطر شنیدن صدای موزیک، جوانی را با چاقو کشته بود در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.
متهم جوان در آخرین دفاعش گفت: نباید به‌خاطر یک مشت حرف بیهوده عصبانی می‌شدم چرا که متأسفانه شنیدن صدای موزیک باعث شد من قاتل شوم.
این حادثه مرگبار عصر بیست‌و هفتم شهریور سال گذشته در یکی از بوستان‌های حوالی غرب تهران رخ داد که پسر جوانی در پی درگیری با جوانی او را به کام مرگ برد.پس از حضور بازپرس کشیک قتل و تیم جنایی در محل جنایت جسد مقتول برای تحقیقات لازم به پزشکی قانونی انتقال یافت. در ادامه نیز کارآگاهان جنایی پایتخت، برای دستگیری جنایتکار فراری وارد عمل شدند. اما متهم فراری چند روز بعد خود را به پلیس معرفی‌کرد.
او در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: در آلاچیق پارک موزیک گوش می‌کردم که پسر جوانی همراه دو نفر مزاحم من شدند و با به‌هم زدن آرامشم نگذاشتند به آهنگی که دوست داشتم گوش کنم. به‌همین‌خاطر با آنها درگیر شدم و وقتی عصبانی شدم با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به قفسه سینه پسر جوان زدم و بعد هم از ترس فرار کردم.اما به‌خاطر عذاب وجدان خودم را به پلیس معرفی کردم.
بدین‌ترتیب متهم به قتل در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربان زاده محاکمه و در دفاعیاتش گفت: «نباید آن روز به‌خاطر گوش‌کردن به موسیقی عصبانی می‌شدم و این اتفاق می‌افتاد! من اتهام قتل را قبول دارم و آمادگی هرگونه مجازات را دارم. اما از خانواده مقتول عاجزانه می‌خواهم به جوانی‌ام رحم کنند و به من فرصت دوباره زندگی بدهند.»پس از پایان جلسه و با توجه به درخواست قصاص از طرف اولیای دم، قضات وارد شور شدند و حکم قصاص متهم را صادر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 6adi

      چاقو عین نقل و نبات تو جیب مردمه ، عجبا!

    • تینا

      واقعا که......

    • سایان

      مگه تو ب جوانی پسره رحم کردی همون بهتر رو زمین نباشی

    • ashena

      کسی که برای یه آهنگ گوش دادن چاقو رو تو سینه یه نفر فرو میکنه اگه رضایت بدن فردای یه روزی به خاطر دیدن برنامه موردعلاقه ش یکیو میکشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج