adexo3
۴۵۵۵۹۱
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

ستاره‌ی فیلم‌های اکشن یک درام احساسی می‌سازد

آدام درایور در فیلمی به کارگردانی سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه که با نقش «راکی» در خاطره‌ها ثبت شده، تصمیم دارد فیلمی اقتباسی درباره‌ی یک سرباز مجروح از جنگ برگشته بسازد و آدام درایور، بازیگر فیلم‌های «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد»‌ و «پترسون» را به عنوان بازیگر اصلی این فیلم انتخاب کرده است.

وب سایت فیلم نت نیوز: سیلوستر استالونه که با نقش «راکی» در خاطره‌ها ثبت شده، تصمیم دارد فیلمی اقتباسی درباره‌ی یک سرباز مجروح از جنگ برگشته بسازد و آدام درایور، بازیگر فیلم‌های «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد»‌ و «پترسون» را به عنوان بازیگر اصلی این فیلم انتخاب کرده است.
آدام درایور در فیلمی به کارگردانی سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه قصد دارد اقتباسی از کتاب پرفروش به سرسختی هرچه تمام‌تر (Tough as They Come) به قلم تراویس میلز بسازد و خودش در کنار آدام درایور، از بازیگران اصلی آن خواهند بود. این کتاب داستان واقعی تراویس میلز، گروهبان ارتش آمریکا را روایت می‌کند که طی یک جراحت جنگی، چهار عضو بدنش را از دست می‌دهد و به طرز معجزه آسایی زنده می‌ماند.
آدام درایور که خودش مدتی در ارتش آمریکا خدمت می‌کرده، قرار است در اقتباس سینمایی این کتاب در نقش تراویس میلز بازی کند، و استالونه هم نقش کرگ باک، پدر همسر او را بازی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها رابطه‌ی او با پدر همسرش که از همان روز اول بستری شدنش در بیمارستان کنارش می‌ماند و از او حمایت می‌کند، بن‌مایه‌ی داستان فیلم خواهد بود. هنوز قرارداد رسمی بین هیچ‌کدام از عوامل و بازیگران بسته نشده، اما کمپانی فاکس مشغول خرید حق ساخت اقتباس از این کتاب و زندگی‌نامه‌ی میلز و کرگ باک شده است.

از سوی دیگر استالونه در حال آماده‌سازی خودش برای چهارمین قسمت از بی‌مصرف‌ها (Expendables) هم هست و طبق گفته‌ی خودش تازه‌ترین قسمت این اکشن پرستاره به زودی ساخته خواهد شد. او در صفحه‌ی فیسبوک خودش نوشته است: «قرار است شروع به تمرین کنم. تمرین برای فیلم بی‌مصرف‌ها که اتفاق فوق‌العاده‌ای است. ما می‌خواهیم تمام تلاشمان را بکنیم. یک سری ایده‌های خیلی خوب داریم. فکر می‌کنم همه منتظر هستند تا فیلم متفاوت‌تری ببینند و ما هم قرار است یک فیلم متفاوت برایشان بسازیم.»

تراویس میلز که بعد از نقص عضوهای چندگانه و دوران نقاهت طولانی مدتش با روحیه‌ی شگفت‌انگیزش همه را غافلگیر کرد، حالا به نمادی از انگیزه و شور زندگی تبدیل شده است که هزاران نفر در سراسر دنیا را تحت تأثیر خودش قرار داد. آن طور که خودش می‌گوید: ‌«من فقط یک مرد زخمی هستم. من زندگی‌ام را به کامل‌ترین و بهترین روشی که می‌شناسم ادامه می‌دهم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج