adexo3
۴۵۶۱۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مرز آمریکا با کبک کانادا بسته شد

مسئولان مرزبانی کانادا اعلام کردند، درپی تلفن های تهدید آمیز مبنی بر بمب گذاری در منطقه «سن برنار دو لاکول» یکی از مرزهای پر تردد ایالت کبک این کشور با آمریکا تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

خبرگزاری ایرنا: مسئولان مرزبانی کانادا اعلام کردند، درپی تلفن های تهدید آمیز مبنی بر بمب گذاری در منطقه «سن برنار دو لاکول» یکی از مرزهای پر تردد ایالت کبک این کشور با آمریکا تا اطلاع ثانوی بسته شده است.
گروهبان «اینگرید اسه لین» از پلیس ایالتی دولت کانادا به خبرنگاران گفت، در پی تلفن های مشکوکی مبنی بر تهدید به بمب گذاری در یکی از مرزهای پر رفت و آمد و عمده این کشور در منطقه سن برنار دو لاکول با آمریکا این گذرگاه مرزی به حالت تعطیل در آمده است.
بر همین اساس ساختمان های مرزبانی در این منطقه تا اطلاع ثانوی تخلیه شده و نیروهای ویژه پلیس و ماموران آتش نشانی این ایالت برای تحقیق به محل اعزام شده اند.

خدمات مرزبانی دولت کانادا در تارنمای ویژه این نهاد با تایید این خبر، این منطقه مرزی را یکی از شلوغ ترین مناطق مرزی غیر آبی کانادا دانسته و نوشته است که تا زمان برقراری حالت عادی همه مسافران از هر دو طرف مرز از طریق جاده های فرعی به مبدا بازگردانده شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج