۴۵۶۲۴۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

میانگین مبلغ قبض‌های تلفن چقدر است؟!

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران میانگین رقم قبض‌های تلفن را رقمی بین ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان و در تهران رقمی حدود ۹۰۰۰ تومان اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران میانگین رقم قبض‌های تلفن را رقمی بین ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان و در تهران رقمی حدود ۹۰۰۰ تومان اعلام کرد.

بابک تراکمه اظهار کرد: باید به این مساله نیز توجه داشت که در آمارها هزینه‌های مربوط به اینترنت به طور جداگانه در نظر گرفته شده و کارکرد تلفن ثابت به‌طور تفکیک شده لحاظ می‌شود.

وی در عین حال گفت: البته بخشی از این ارقام هم به حساب مخابرات واریز نشده و بحث بدهی‌ها و لاوصولی‌های مخابرات در استان‌های مختلف ارقام متعددی را شامل می شود.

تراکمه ادامه داد: از این میان بخش قابل توجهی نیز سهم دولت، سازمان‌ها و شرکت‌های خدماتی و سازمان‌های عمومی و ... می‌شود که طبیعی است پرداخت این بدهی‌ها تاثیر بسزایی در حل مشکلات مخابرات خواهد داشت.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پاسخ به وضعیت تخلیه پورت‌های ADSL مخابرات نیز، توضیح داد: تخلیه پورت‌های اینترنت فرآیندی دائمی است که به دلایل متعددی مانند جابه‌جایی صورت می‌گیرد و مربوط به یک شرکت خاص هم نیست.

وی درباره گلایه‌هایی که گاهی مبنی بر عدم رعایت قوانین در برخی مراکز مخابرات مطرح می‌شود، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران حدود ۷۰۰۰ مرکز دارد که قطعا نمی‌توان ادعا کرد با تمام این دفاتر ارتباط مستمر داریم، اما به هر صورت در قالب رهنگاشت پنج ساله مخابرات، یک معاونت جدید به نام معاونت امور مشتریان ایجاد شده که قطعا با فعالیت این بخش طی شش ماه آینده شاهد تغییرات محسوس در وضعیت مشترکان مخابرات خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مخابرات که برای خودش همینطوری قبض میفرسته من چند ماه هست که اصلا از تلفن منزلم در تهران بدلیل مسافرت استفاده نکردم و چک هم کردم که کسی از همسایه ها از خط استفاده نکرده باشه ولی مخابرات واسه خودش بغیر از آبونمان و مالیات که بصورت معمول روی قبض ها هست مبلغی هم بابت کارکرد و استفاده خط شهری داره هزینه میگیره و به قبض اضافه میکنه اولش گفتم شاید اشتباه کردن اما بعد دیدم این روند ادامه داره همچنان

    • طاهری

      میانگین مبلغ قبضها بیشتر از اینها ست .

    • بدون نام

      از عزیزان معذرت میخواهم ولی این مبلغ قبض ها جبران سرمایه گذاری مخابرات را نمی کند بطوری که فقط هزینه کابل کشی در یک روستا در اوایل سال 95. مبلغ 63میلیون غیر از مبلغ خرید کابل و دستگاه شده حال خودتان قضاوت کنید شرکت مخابرات تا کی می تواند سرمایه خود را فقط در این روستا بدست آورد تا برسد بخواهد سود بگیرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج