۴۵۶۴۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تدابیر امنیتی شدید برای گلدن گلوب ۲۰۱۷

علاوه بر افسران اداره های پلیس بورلی هیلز و لس آنجلس، نیروهای اف بی آی و شرکت های خصوصی تامین امنیت هم در گلدن گلوب امسال حضور خواهند داشت.

روزنامه بانی فیلم: علاوه بر افسران اداره های پلیس بورلی هیلز و لس آنجلس، نیروهای اف بی آی و شرکت های خصوصی تامین امنیت هم در گلدن گلوب امسال حضور خواهند داشت.

به نقل از ورایتی، مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب امسال که یکشنبه شب هشتم ژانویه (بامداد دوشنبه به وقت ایران) فرش قرمز خود را پهن می‌کند، در میان تدابیر امنیتی شدیدی برگزار خواهد شد که چند سازمان رسمی ایالات متحده و تعدادی از شرکت های خصوصی تامین کننده خدمات امنیتی ترتیب داده اند.
تدابیر امنیتی شدید برای گلدن گلوب 2017

سرهنگ لینکلن هوشینو که سخنگوی اداره پلیس بورلی هیلز است، روز پنج شنبه به ورایتی گفت: «این مسلما یک رخداد بزرگ و درجه بالاست و تدابیر امنیتی بزرگی برای آن ترتیب داده شده اند.»

با توجه به اینکه مراسم گلدن گلوب و مهمانی‌های پس از آن روز یکشنبه در هتل بورلی هیلتون و اطراف آن برگزار می شوند، پلیس بورلی هیلز تصمیم گرفته با چند سازمان امنیتی رسمی همکاری کند. سازمان اف بی آی و اداره پلیس منطقه ای لس آنجلس در این مورد با اداره پلیس بورلی هیلز همکاری می کنند.

در عین حال، سازمان دهندگان مراسم گلدن گلوب هم با تعدادی از شرکت‌های خصوصی تامین خدمات امنیتی قرارداد بسته اند و انتظار می رود آن‌ها نیز نقش بزرگی در این میان ایفا کنند. هتل هیلتون روز چهارشنبه جزییات برنامه اش برای نقل مکان شرکت کنندگان در مهمانی های مرتبط با گلدن گلوب را با ورایتی در میان گذاشت و گفت می‌خواهد آن ها را با استفاده از یک سیستم نقل و انتقال و امنیتی جدید منتقل کند. علت این کار این است که سال گذشته بخش تایید ورود و خوش آمدگویی به مهمانانی که برای مهمانی های پس از گلدن گلوب از راه رسیده بودند به مشکل برخورد و باعث شد خیلی از مهمانان مدت زیادی منتظر بمانند. طبق برنامه جدید، تعداد ایستگاه های امنیتی که مهمانان ورودی را هدایت می کنند بیشتر می‌شود و حرکت اتوبوس های منتقل کننده سرعت می گیرد.

هوشینو گفت شرکت‌های خصوصی تامین امنیت، مسئول هدایت و محافظت از کارمندان و مهمانان را در بخش های داخلی و پشت صحنه گلدن گلوب بر عهده دارند.

در پاسخ به این سوال که آیا شرکت کنندگان مراسم امسال گلدن گلوب و مراسم های مرتبط به آن ممکن است مثل پارسال انتظار دیدن افسران پلیسی را داشته باشند که زره بدنی به تن دارند یا خیر، هوشینو گفت: «کاملا. این طبیعی است. می‌دانم در این رخداد استفاده زیادی از تکنولوژی خواهیم داشت. ما این را به عنوان یک رخداد گستره بزرگ در نظر می‌گیریم و در نتیجه پاسخ نسبت به آن ها هم توسط چند سازمان مختلف صورت خواهد گرفت.»

به خاطر تدابیر امنیتی اضافه شده، اداره پلیس بورلی هیلز به شرکت کنندگان گلدن گلوب گفته زودتر از زمان موعد در مراسم حاضر شوند.

امسال اصغر فرهادی و شماری از ستارگان فیلم «فروشنده» در این مراسم حضور خواهند داشت زیرا «فروشنده» یکی از نامزدهای بخش فیلم خارجی زبان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج