۴۵۷۰۹۸
۱۶ نظر
۵۰۱۳
۱۶ نظر
۵۰۱۳
پ

نماینده ولی فقیه در گلستان:

دلیل گرایش مردم به ماهواره، رفتار صدا و سیماست

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: در حالیکه برخی شبکه های خارجی با انواع و اقسام برنامه ها به دنبال جذب خانواده های ایرانی هستند، استفاده تلویزیون کشورمان از کارشناسانی که تمام تفکرشان محدود و محبوس کردن زنان در خانه و جامعه است، باعث رشد مخاطبان کانال های ماهواره ای می شود.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: در حالیکه برخی شبکه های خارجی با انواع و اقسام برنامه ها به دنبال جذب خانواده های ایرانی هستند، استفاده تلویزیون کشورمان از کارشناسانی که تمام تفکرشان محدود و محبوس کردن زنان در خانه و جامعه است، باعث رشد مخاطبان کانال های ماهواره ای می شود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور و تعدادی از زنان فرهیخته استان گلستان افزود: گاهی برنامه هایی از تلویزیون کشورمان پخش می شود که نه تنها جاذبه ندارد بلکه با دافعه زیاد خانواده های ایرانی را به سمت و سوی شبکه های ماهواره ای سوق می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با نام بردن از برخی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان اظهار داشت: اینها فقط با هدف تخریب جایگاه خانواده راه اندازی شده اند و متاسفانه آسیب های فراوانی را هم به جامعه ما تحمیل کرده است.

آیت الله نورمفیدی افزود: در مقابل تلویزیون ایران از کارشناسانی برای بیان مسایل دینی استفاده می کند که نگاهی جز محدود کردن زنان در جامعه نداشته و به دنبال کم کردن حضور این قشر موثر در اجتماع هستند.

امام جمعه گرگان نتیجه گیری کرد: در نتیجه اینچنین رویکردی گرایش به ماهواره در جامعه ایرانی نه تنها کم نمی شود، بلکه زیاد هم می شود.

آیت الله نورمفیدی همچنین گفت: بیان ساده و عامه فهم مسایل توسط روحانیون و نخبگان نقش زیادی در تبیین ارزش های اسلامی و انتقال آن به مردم و بخصوص نسل جوان دارد که مصداق بارز آن امام خمینی (ره) است.

امام جمعه گرگان بیان کرد: ایشان با وجود آن که از دانش بسیار زیاد و سواد فوق العاده ای برخوردار بودند اما در زمان سخنرانی های عمومی مسایل را با زبانی بسیار ساده مطرح می کردند تا همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

آیت الله نورمفیدی ابراز کرد: در زمان حاضر شبکه های ماهواره ای زیادی با زبان فارسی متزلزل کردن بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند و از همه ابزار و ظرفیت خود برای سست کردن کانون خانواده های ایرانی و ایجاد فاصله میان آن ها استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: یکی از ویژگی های خانواده های ایرانی گرمی ناشی از حضور اعضا در کنار یکدیگر است اما ورود بی ضابطه و پردامنه موبایل ها و شبکه های اجتماعی نه تنها این کانون گرم را به سردی نزدیک کرده بلکه خطر ورود جوانان به مشکلات فراوان ناشی از آن را هم افزایش داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما به آثاری که خودتون تهیه میکنید توجه کنید صد رحمت به ماهواره و فیلماش نکته اینجاست ماهواره رو انقدر روش حساسیت نشون دادین که مردم خودشون محتاطانه نگاه میکنن ولی فیلمهای داخلی که اکثرشون بد آموزی داره رو چون والدین فکر میکنند باید بهشون اعتماد کرد نظارت نمیکنند ومتاسفانه دیالوگهایی توشون هست که آدم شرمش میشه از بیانش تازه فیلمهای ماهواره محدوده سنی رو مشخص میکنند ولی فیلمهای داخلی اصلا توجهی ندارن

    • بدون نام

      همش فیلم های تکراری رو پخش میکنه واقعا فیلم های جدید رو نداره من از طرف خودم بله ماهواره فیلم های خوبی رو پخش میکند

    • علیرضا

      جناب آقای نور مفیدی , خدا پدرت را بیامرزد . بلاخره یکی پیدا شد یه حرف درست و حسابی بزنه ! متشکر ....

    • بدون نام

      شما صداوسیماتون. نه نوآوری داره و نه خلاقیت همش فیلمهای تکراری و کم محتوا و بدتر از اون آه و ناله تحویل مردم میدین

    • انسان

      شبکه یک آخبار دروغ شبکه دو سخنرانی شبکه سه سخنرانی شبکه چهار سخنرانی شبکه پنج سخنرانی شبکه خبر اخبار درروغ و ......

    • بدون نام

      فیلم و سریالها همشون تکراری و مزخرف،، اخبار دروغ.. هدر دادن پول بیت المال ،، و بعد درخواست بودجه اضافی!!! اصلا یک دهم کارمندان صدا و سیما هیج کاری نمیکنن و فقط پول میگیرن.. هیچ نظارتی هم نمیشه و نه یک بزرسی ازشون میشه..

    • افشین

      نمی شود بصورت صدرصد گفت تمام برنامه های صدا وسیما خوب هستن یا بد .مثلا الان دوشبکه سه و ورزش بصورت عالی وخوب مسابقات ورزشی رو پخش می کنن .ولی متاسفانه برنامه های ما شاد نیستن وخصوصا در روزهای پنج شنبه وجمعه برنامه ها مناسب روز تعطیل نیستن .از کارشناسانی دعوت می شود مانند جا دعوت جامعه به آرامش و وحدت وایجاد روحیه نشاط مدامر وهر نارضایتی رو محصول دخالت آمریکا وانگلیس میداند وبا لج بازی دنبال اثبات حرف خود می باشد . مردم به زور برخی افکار را تحمل می کنن وقتی می بینن در تلویزیون همان افراد سهمیه ثابت ویک طرفه وخشک دارن از رسانه فراری می شوند .تکرار برنامه وفیلم ها زیاد است وحتی در ۲۴ساعت به سه تا چهار بار می رسد وبه نظر می رسد تلویزیون داره وقت رو پر می کنه وهزینه رو کم .شبکه های تخصصی مانند ای فیلم ونمایش ومستند وسلامت انصافا عالی میباشند .

    • بدون نام

      انتخاب اینکه چی ببینی حق مردمه حالا اینکه یه خانواده بلد نیست مدیریت کنه که فرزند ش چی ببینه چی نبینه بقیه مقصر نیستند
      خودتون فیلمهایی که تلوزیون مخصوصا ایام عید نشون میده رو ببینید ییهو میبینی فیلم تموم شد اصلا داستان فیلم عوض میشه
      خوب نشون ندید
      کشور های اسلامی دیگه هم نشون میدن ولی سانسور اینقدر نیست که نفهمی چی شد باید حق انتخاب بدن به مردم بین ماهواره تلوزیون یکیشو انتخاب کنند خودشونم بفکر بالا بردن کیفیت برنامهاشون باشن
      و اینقدر مجری های تلوزیون رو نرنجونند
      و مردم رو جیگر فرض نکنند و بصورت فرمایشی ازادی بیان نیارن تو تلوزیون
      یادمون باشه بهترین قاضی اول خداست بعد افکار عمومی ...

    • بدون نام

      چه عجب یک حرف حسابی زده شد ....مثل اینکه اطرافیان اثرات نیکی گذاشته اند

    • بدون نام

      وقتی زنه تو حمومم که میره روسری سرشه میخوای چی این فیلمو باور کنیم؟

    • والا

      اخبار سیمای میلی جالبه ! یک خبر بد از آمریکا یا اروپا بعدش یک خبر از شادی و شعبف مردم ایران و نوآوری دانشمندان باز ....تا آخر!

    • بدون نام

      این تلویزیون ایران وشبکه های مختلف آن هیچ سودی برای مردم ایران ندارند.فقط پول وبیت المال ملت را هدر میدهند.در خدمت مسائل و جناحهای سیاسی هستند.آنهم یک گروه خاص.ضمن تشکر از آقای نور مفیدی باید عرض کنم حق استفاده از ماهواره حق مسلم هر کسی است

    • بدون نام

      قابلمه .کنکور .اشپزی .کارشناسی خانواده.خبر ....خریداریم

    • بدون نام

      علت اینه که شبکه خبر ...تصاویر وحشتناک بالای هجده سال را نشون میده که...در ماهواره نیست...همش میگن مملکت گل و بلبله...میری بیرون از این خبرانیست...و...

    • حسن

      یکم تو فیلماتون امید بدین مردیم از بدبختی

    • بدون نام

      اینا همش چرت پرتن یه ماهواره داریم اونماونقدرپارازیت میندازن روش بریم توخیابون هرزبچرخیم یا اینکه بریم موادمصرف کردن بابا دست بردرآرید ازاین عصرجاهلیت بیرون بیاین فک میکنن بااین کارشون مثلامیخوان جلوفحشا روبگین نه به ناموسم قسم الان توهرگوشی یه بچه هم نگاه کنی کلیب های متذل میبنی.ایناترسشون چیر دیگه ای باباجوان های مردم سرشون باشیشه مواددیگه رفته تو لنگشون نمیتونن آب دماغشون بالا بکشن چه برسه........بابا مافقط شبکه های که فیلم میزارنمیخوایم بقیه اش پیش کششون.روانا پارازیت نندازنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج