adexo3
۴۵۷۴۰۸
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

آخرین خبر درباره قیمت مرغ

خبرگزاری میزان به نقل از رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی نوشت: بیماری آنفولانزا در قیمت تخم مرغ تاثیرگذار بوده قیمت هرکیلو تخم مرغ را ۵ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرد.

خبرگزاری میزان به نقل از رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی نوشت: بیماری آنفولانزا در قیمت تخم مرغ تاثیرگذار بوده قیمت هرکیلو تخم مرغ را ۵ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرد.

مهدی یوسف خانی در خصوص وضعیت قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته اظهار کرد: قیمت‌ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته ثابت بوده و هرکیلو با قیمت ۶ هزار و ۷۵۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی افزود: درحال حاضر بازار تقاضا برای خرید مرغ کساد است و با گران شدن گوشت قرمز نیز تقاضا در این بازار افزایش پیدا نکرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه مردم در خرید مواد غذایی صرفه جویی می‌کنند گفت: انتظار می‌رفت با افزایش قیمت گوشت قرمز تقاضا برای خرید گوشت مرغ و ماهی افزایش یابد که این امر در بازار تاثیرگذار نبود و کاهش تقاضا در بازار انواع گوشت وجود دارد.

یوسف خانی در ادامه با بیان این مطلب که بیماری آنفولانزا فوق حاد پرندگان در بازار تخم‌مرغ تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: این بیماری باعث مرگ تعداد زیادی از مرغ‌های تخم‌گذار شده و کاهش تولید تخم مرغ قیمت آن را بالا برده است.

وی افزود: درحال حاضر هر کیلو تخم مرغ با قیمت ۵ هزار و ۳۰۰ تومان در واحدهای صنفی به فروش می‌رسد که هرشانه تخم مرغ قیمتی حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به میزان عرضه و تقاضا در بازار مرغ، گفت: خوشبختانه مردم با درست مصرف کردن موادغذایی پرمصرف از جمله انواع گوشت باعث ثبات در قیمت‌ها می‌شوند و با فرهنگ سازی در روزهای پر تقاضا این روال ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا مسخره ست. مردم از خوردن انواع گوشت محرومند!

    • خامسی

      عزیزم چرا این حرف و میزنی که مردم از خوردن گوشت محرومند گوشت مرغ کیلوی شش هزار و سیصد کجاش گرونه تمام دنیا نرخ مرغ یک سوم گوشت گوسفندی ولی در کشور ما با یک شایعه نرخ مرغ هر روز افت میکنه میگن بیماری انفلنزا اومده آیا تا به حال چند نفره کشته گه باعث ورشکستگی مرغداران گردیده ..

    • بدون نام

      هر روز که ازخواب بلند میشی یا بحث قیمت مرغه یا تخم مرغه ویاقیمت گوشت یه روز شکر یه روز پنیر یه روز شیر و ....
      واقعا کسی نیست یه سروسامونی به این قیمتا بده
      آخه تا کی بخدا حق این مردم این نیست
      بداد مات برسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج