اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۷۸۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جیسن بیتمن و ریچل مک آدامز در «شب بازی»

جیسن بیتمن بازیگر بعضی از معروف‌ترین سیتکام‌های دهه ۱۹۸۰ از جمله «خانواده هوگان» و «قاشق‌های نقره‌ای» به همراه ریچل مک آدامز بازیگر فیلم برنده اسکار «اسپاتلایت» در یک همکاری مشترک، به عنوان ستاره‌های کمدی «شب بازی» (Game Night) مقابل دوربین می‌روند.

وب سایت آی ‌سینما: جیسن بیتمن بازیگر بعضی از معروف‌ترین سیتکام‌های دهه ۱۹۸۰ از جمله «خانواده هوگان» و «قاشق‌های نقره‌ای» به همراه ریچل مک آدامز بازیگر فیلم برنده اسکار «اسپاتلایت» در یک همکاری مشترک، به عنوان ستاره‌های کمدی «شب بازی» (Game Night) مقابل دوربین می‌روند. جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دیلی دو همکار قدیمی که ساخت کمدی «تعطیلات» را در کارنامه خود دارند، کارگردانی این پروژه سینمایی را به عهده گرفته‌اند.
جیسن بیتمن و ریچل مک آدامز در «شب بازی»

به گزارش «امپایرآنلاین»، پروژه سینمایی «شب بازی» از سال ۲۰۱۳، یعنی از زمانی که مارک پرز کار نگارش سناریو را به پایان رساند در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. داستان این فیلم کمدی روایتگر ماجرای چند زوج است که طبق معمول برای انجام بازی‌های شبانه‌شان دور هم جمع می‌شود اما ناگهان اتفاقی هولناک رخ می‌دهد که روند همه چیز را به هم می‌ریزد.

بیتمن بازیگر و تهیه‌کننده ۴۷ ساله امریکایی این روزها مشغول تولید سریال «اوزارک» است که برای پخش از شبکه آنلاین «نتفلیکس» آماده می‌شود. بیتمن آخرین‌بار، کمدی «مهمانی کریسمس اداره» را به عنوان محصول مشترک «پارامونت» و «دریم ورکز» بر پرده سینماها داشت.

مک‌آدامز نیز در حالی پیشنهاد بازی در این پروژه را پذیرفته که «مهمانان ناخوانده عروسی» (۲۰۰۵) آخرین فیلم کمدی او بر پرده سینماها بوده است. بازیگر ۳۸ ساله کانادایی سال گذشته با ایفای نقش در «دکتر استرنج» که سال گذشته روی پرده رفت، اولین حضور خود در فیلم‌های ابرقهرمانی را تجربه کرد.

گلدستاین و دیلی به تازگی فیلمنامه بازسازی جدید «مرد عنکبوتی» با عنوان «بازگشت به خانه» را به پایان رسانده‌اند که از ژوییه آینده در سینماهای سراسر دنیا روی پرده خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج