adexo3
۴۵۷۹۹۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را پذیرفت

مشاور و دستیار ارشد رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ نتیجه‌گیری جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره دست داشتن روسیه در حملات سایبری در دوره انتخابات ریاست جمهوری را پذیرفته و ممکن است در پاسخ به آن دست به اقدام بزند.

ایسنا: مشاور و دستیار ارشد رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ نتیجه‌گیری جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره دست داشتن روسیه در حملات سایبری در دوره انتخابات ریاست جمهوری را پذیرفته و ممکن است در پاسخ به آن دست به اقدام بزند.

رینس پرایبوس، که قرار است در دولت دونالد ترامپ رئیس دفتر او باشد گفت: ترامپ معتقد است روسیه پشت حملات سایبری علیه سازمان‌های حزب دموکرات آمریکا است.

هر چند که پرایبوس مشخص نکرد آیا ترامپ پذیرفته که این حملات هکری به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انجام شده اند یا خیر.

پرایبوس به شبکه "فاکس نیوز" آمریکا گفت: او (ترامپ) این حقیقت را پذیرفته که این مورد ویژه، مربوط به اشخاصی در روسیه بوده بنابراین در این مورد مساله‌ای وجود ندارد.

این نخستین باری است که رسما یک عضو ارشد تیم دونالد ترامپ اذعان می‌کند که ترامپ دست داشتن روسیه در حملات هکری علیه حزب دموکرات آمریکا در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و افشاگری‌های متعاقب آن درباره ایمیل‌های این حزب را پذیرفته است.

پرایبوس خاطر نشان کرد، ترامپ در نطر دارد به جامعه اطلاعاتی آمریکا دستور دهد توصیه‌هایشان را در مورد که این که چه اقداماتی باید صورت بگیرد ارائه دهند و بر طبق این توصیه‌ها اقداماتی اتخاذ خواهد شد.

پیشتر دونالد ترامپ بعد از نشستی با مقامات اطلاعاتی آمریکا در روز جمعه اعلام کرد قصد دارد تیمی ویژه ایجاد کند تا در عرض ۹۰ روز پس از آغاز ریاست جمهوری‌اش طرحی را برای مبارزه با حملات سایبری علیه ایالات متحده تهیه کنند اما اشاره‌ای به نقش روسیه در این حملات نکرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روسیه همینه شاید برای ترامپ مهم نباشه پوتین قابل اطمینان نیست

      پاسخ ها

      • رضا

        رئیس جمهوری (ترامپ)که علنی قبول میکند روسیه درانتخابات دخالت کرده به نظرم قابل احترام است هرچند که سوابق اخلاقی خوبی هم نداشته باشد

    • بدون نام

      حال که مشخص شد روسیه در انتخابات امریکا دست داشته احتمال دارد ترامپ هم جهت جبران ان خواسته روسیه را که تقسیم شدن امریکا به چند کشور مستقل مثل اتحاد جماهیر شوروی سابق هست را عملی سازد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج