اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۸۱۵۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ایسوس دو نمایشگر حرفه ای رونمایی کرد

شرکت ایسوس تمام برگه های خود را در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ رو نکرد. این شرکت پیشگام در حوزه فناوری اکنون از دو نمایشگر رده بالای دسکتاپ با نام های Designo Curve MX۳۸VQ و ProArt PA۳۲U رونمایی کرده که هر یک دارای نقاط قوت منحصر به فردی هستند.

وب سایت تک شات: شرکت ایسوس تمام برگه های خود را در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ رو نکرد. این شرکت پیشگام در حوزه فناوری اکنون از دو نمایشگر رده بالای دسکتاپ با نام های Designo Curve MX۳۸VQ و ProArt PA۳۲U رونمایی کرده که هر یک دارای نقاط قوت منحصر به فردی هستند.
ایسوس دو نمایشگر حرفه ای رونمایی کرد

نمایشگر نخست، Designo Curve MX۳۸VQ بیشتر برای کاربرانی مناسب است که به دنبال نمایشگری برای انجام کارهای روزمره خود هستند. این نمایشگر ۳۷.۵ اینچی دارای ابعاد ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ است و به پد شارژ وایرلس Qi مجهز است. هرچند عرضه این قابلیت پیش از این نیز انجام شده، اما نخستین بار است که شاهد آن روی چنین نمایشگر بزرگ و عریضی هستیم. این نمایشگر همچنین دارای پنل بدون قاب و بلندگوهای Harmon Kardon هشت واتی است.

نمایشگر دوم، کاربران خلاق را هدف خود قرار داده است. این نمایشگر ۳۲ اینچی با نام ProArt PA۳۲U عنوان نخستین مانیتور حرفه ای با نوردهی مستقیم با کیفیت ۴K و رنج داینامیک بالا و مجهز به فناوری کوانتوم دات را به خود اختصاص داده است. واضح است که کیفیت بالای تصویر، مهم ترین ویژگی این نمایشگر است: به ۹۵ درصد از رنگ با کیفیت بالا DCI-P۳ دسترسی دارید ومی توانید آن را با تنظیمات ذخیره شده در سخت افزار به نوع دلخواه تان درآورید، و به روشنایی معادل ۱,۰۰۰cd/m۲ دست پیدا کنید. دو ورودی تاندربولت ۳ نیز از دیگر ویژگی های این نمایشگر است.
ایسوس دو نمایشگر حرفه ای رونمایی کرد

در کنار این دو نمایشگر قدرتمند، یک نمایشگر ۲۷ اینچی میان رده با نام ProArt PA۲۷AQ از سوی ایسوس رونمایی شده که هرچند از ورودی تاندربولت ۳ برخوردار است، اما تفکیک پذیری آن تنها ۱۴۴۰ پیکسل است.

قرار است دو مانیتور رده بالا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ وارد بازار شوند. قیمت ۱۰۹۹ دلار برای Designo Curve و قیمت ۱۷۹۹ تا ۱۹۹۹ دلار برای ProArt اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج